וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הפצועה מארחת את לאציו, מילאן ואודינזה נפגשות בסן סירו

הגברת הזקנה עם רשימת פצועים ארוכה תוכל לעלות לפסגה זמנית אם תנצח את האורחת (ש', 21:45, ספורט1). הרוסונרי יתאוששו במשחק הצמרת?

תקציר: יובנטוס - קליארי 1:1/ספורט1

המחזור השמיני בליגה האיטלקית יתחיל מחר (שבת) עם שני משחקים מרכזיים מרתקים. מילאן תארח בסן סירו את אודינזה במאבק על המקום החמישי, כשלאחר מכן יובנטוס תפגוש את לאציו במשחק שיוכל להעלות אולי את הגברת הזקנה זמנית לפסגת הטבלה.

מילאן - אודינזה (19:00)

ההפסד 2:1 לפיורנטינה במחזור האחרון הוריד את מילאן למקום השישי בטבלה, דווקא אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים. הרוסונרי ייאלצו להתמודד ללא תאו הרננדז המורחק, כשרובן לופטוס צ'יק עדיין בספק למשחק החשוב, אך בצד השני אלכסיס סאנצ'ס לא יעמוד לרשות האורחת שיודעת ששלוש נקודות בחוץ יוכלו להעלות אותה עד המקום השני בטבלה.

כריסטיאן פוליסיץ' שחקן מילאן חוגג שער. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
בונים עליו. פוליסיץ'/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

יובנטוס - לאציו (21:45, ספורט1)

הגברת הזקנה ספגה שער ליגה ראשון העונה במחזור הקודם ב-1:1 המאכזב עם קליארי. למרות המעידה ורצף תוצאות התיקו, הקבוצה של טיאגו מוטה הצליחה להרשים מפתיחת העונה ועדיין לא הפסידה העונה, עם הגנת ברזל ויכולת נהדרת גם של דושאן ולאחוביץ', צ'יקו קונססאו, שלא יוכל לשחק בעקבות הרחקה, וקנאן יילדיז הצעיר. ליובה רשימת נעדרים ארוכה שכוללת גם את ניקו גונזאלס, טון קופמיינרס, ווסטון מקני וטימותי וואה, אך ניקולו פאג'ולי עשוי לעמוד לרשותו של מוטה במשחק הביתי החשוב. מנגד, הנשרים עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות נמצאים במקום הרביעי בטבלה, כשרק הפרש השערים הנהדר של הזברות שם אותם מאחורה. האורחת תהנה מסגל מלא ותקווה להשיג ניצחון חוץ ראשון באצטדיון החדש של יובה בליגה.

משחקים נוספים:

קומו - פארמה (16:00)
גנואה - בולוניה (16:00, ספורט3)

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
טיאגו מוטה מאמן יובנטוס. GettyImages
משימה לא פשוטה עם סגל חסר. מוטה/GettyImages

משחקי יום ראשון באיטליה:

אמפולי - נאפולי
לצ'ה - פיורנטינה
ונציה - אטאלנטה
קליארי - טורינו
רומא - אינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully