וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "יודע שהסוף קרוב. המונדיאל ב-2026? עוד נראה"

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 20:12

אחרי השלושער ושני הבישולים במדי ארגנטינה, הכוכב האגדי התארח בטקס של "מארקה" והתייחס לעתידו: "הגשמתי את כל החלומות שלי בכדורגל"

תקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:6/ספורט1

אחרי שכיכב במדי ארגנטינה והוליך את אלופת העולם ל-0:6 מוחץ על בוליביה עם שלושער ושני בישולים, ליאו מסי התייצב הערב (רביעי) בטקס חגיגי שאורגן לכבודו על ידי ראשי "מארקה". בפתיחת הטקס מסי "הוכתר" כשחקן הכי גדול בכל הזמנים של "מארקה" וקיבל פסלון עם דמותו. לאחר מכן הוא התפנה לנאומים והתייחס בין היתר לקריירה הארוכה והאגדית שלו וגם לסוף הבלתי נמנע שלה.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
גרסיאס אמיגו, אל תלך. מסי/GettyImages

"הסוף קרוב ואני נהנה כמה שיותר מכל רגע שעוד יש לי על המגרש", אמר מסי. "ארגנטינה וברצלונה הם הבתים שלי. גם היום אני נמצא במקום שבו אני שמח (מיאמי), זה פרק חדש בחיים שלי".

אחרי שהוליך את ארגנטינה לזכייה בלתי נשכחת במונדיאל האחרון, מסי התייחס למונדיאל הבא ב-2026 ואמר: "המונדיאל הבא? לכל דבר יש סיבה בחיים. כרגע אני חי מיום ליום. כרגע אני מרגיש ממש טוב. כאשר יגיע הרגע הזה, נראה. אני לא רוצה להצהיר שום דבר".

על ההישגים שיש לו עוד להשיג בכדורגל: "תודה לאל, אני יכול להגיד שהגשמתי כל חלום שהיה לי. החלום הכי גדול היה לזכות במונדיאל וזה חלום של כמעט כל שחקן. זכיתי גם בהכול ברמת המועדונים עם ברצלונה וגם זכיתי בתארים עם פ.ס.ז' ואי אפשר לבקש יותר".

"ראיתי תמונות מהתואר הראשון שזכיתי בו כילד", הוסיף מסי, אבל אני לא זוכר את זה. לא הייתי מודע למה שעומד להתרחש. אני נהניתי מכדורגל מגיל מאוד צעיר, זו תשוקה".

על החתימה באינטר מיאמי: "האהבה שלי לספורט הזה היא אבסולוטית. הגענו כדי להפוך את המועדון הזה לגדול יותר, לא הגעתי לכאן כדי לפרוש". על המחוות מצד אוהדי נבחרת ארגנטינה: "שמעתי את השם שלי שוב ושוב במונומנטאל (האצטדיון של ריבר פלייט). עברתי הרבה קשיים עם הנבחרת הזו ואני אסיר תודה על מה שאני עובר איתה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully