וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל תוכל לעלות זמנית לפסגה, אך תחסר את סאקה והאברץ?

התותחנים יכבשו את המקום הראשון אם ינצחו את בורנמות', ארטטה סירב להתחייב ששני הכוכבים ישחקו (ש', 19:30, ספורט1). מנצ'סטר יונייטד הפצועה נגד ברנטפורד (17:00, ספורט2)

תקציר: ארסנל - סאות'המפטון 1:3/ספורט1

הפרמיירליג חוזרת לאחר פגרת הנבחרות עם המחזור השמיני שיתחיל מחר (שבת). טוטנהאם תנסה להתאושש בדרבי לונדוני מול ווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד תחפש לצאת מהמשבר על חשבון ברנטפורד וארסנל תוכל לעלות זמנית לפסגה אם תנצח את בורנמות'.

טוטנהאם - ווסטהאם (14:30, ספורט1)

אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, התרנגולים נעצרו במחזור האחרון נגד ברייטון. טוטנהאם כבר הובילה 0:2 במחצית בחוץ, אבל נכנעה 3:2 עם מהפך גדול של המארחת שהורידה אותה למקום התשיעי בטבלה. בסופו של דבר, הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו עם שלשוה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, ולפי היריבה שלה שבאה בפורמה רעה מאוד, על אף הניצחון על איפסוויץ' במחזור לפני הפגרה, היא תקווה לנצל את המומנטום ולהתקרב חזרה לכיוון פסגת החלק העליון בטבלה. יונג מין סון ורישרליסון שבו לאימונים וצפויים לחזור לסגל, כך שמעניין לראות אם ברנן ג'ונסון שנמצא בכושר מצוין ימשיך להרכב. בכל מקרה דומיניק סולאנקה אמור לעלות בחוד וגם מקומו ב-11 של דיאן קולוסבסקי נראה מובטח כרגע.

מיקי ואן דה ון, טוטנהאם. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
רוצים להתאושש מההפסד לברייטון. ואן דה ון/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד (17:00, ספורט2)

שני ניצחונות בלבד בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון ובעיקר המקום ה-14 בטבלת הפרמיירליג המשיכו לערער את מעמדו של אריק טן האח על הקווים של מנצ'סטר יונייטד. על אף הדיווחים במהלך הפגרה על פיטורים אפשריים, נראה שהמאמן ההולנדי ימשיך לקבל את הקרדיט, אבל הפסד לברנטפורד עשוי לחרוץ את גורלו. יונייטד תהיה בביתה ללא הארי מגווייר ונוסייר מזראווי, כאשר גם מנואל אוגרטה, אלחנדרו גרנאצ'ו, רסמוס הוילונד, קובי מאינו ומייסון מאונט נמצאים בספק עם שורת פציעות ארוכה אצל אריק טן האח, שיקווה לנצל מצב דומה שקיים בקבוצה של תומאס פרנק. האורחת תחפש לעקוץ ולהשיג מחזור חמישי ברציפות שער בשתי הדקות הראשונות של מהשחק.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
משחק הפרידה מתקרב? טן האח/רויטרס

בורנמות' - ארסנל (19:30, ספורט1)

המסע אל עבר אליפות ראשונה אחרי 21 שנים ממשיך, והתותחנים יודעים ששלוש נקודות בדרבי הלונדוני הקטן יהיה שווה עלייה לפסגת טבלת הפרמיירליג, לפחות עד המשחקים של מנצ'סטר סיטי וליברפול בראשון. הדובדבנים עם שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים בכושר רע מאוד, בעוד שחקניו של מיקל ארטטה עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, וללא ההפסד לבורנמות' מאז ינואר 2018.

מרטין אודגור עדיין לא כשיר אצל האורחת, ובנוסף אליו מתמודדים התותחנים עם מספר שחקנים בספק לקראת המפגש. גבריאל מרטינלי לא התאמן אתמול בגלל החזרה המאוחרת וצפוי לשחק, אבל לעומתו קאי האברץ ובוקאיו סאקה בספק גדול: "הפציעה של בוקאיו לא רצינית, אבל אנחנו מקווים שהוא יוכל לשחק. היום אנחנו נתאמן ונראה אם יהיה כשיר בזמן. לגבי האברץ, הוא ספג כמה חבלות, אבל אם הוא יתאמן היום אז יש סיכוי טוב שישחק".

משחקים נוספים בשבת:

פולהאם - אסטון וילה (17:00)
איפסוויץ' - אברטון (17:00)
ניוקאסל - ברייטון (17:00)
סאות'המפטון - לסטר (17:00)

בוקאיו סאקה, קשר ארסנל. GettyImages
ארסנל מקווה שהכוכב שלה יהיה כשיר בזמן. סאקה/GettyImages

משחקי יום ראשון בפרמיירליג:

וולבס - מנצ'סטר סיטי
ליברפול - צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully