וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג נהדר: אביב לוי סיימה במקום ה-17 באליפות העולם עד גיל 23

הטריאתלטית הישראלית בת ה-21 סיימה את התחרות בזמן כולל של 2:00:53 שעות: "כיף לסיים ככה עונת תחרויות, העבודה הקשה באה לידי ביטוי"

הטריאתלטית הבכירה של ישראל אביב לוי (21) ממועדון XTRIM רשמה היום הישג מרשים כשסיימה בהופעתה הראשונה באליפות העולם עד גיל 23 (מקצה אולימפי) במקום ה-17. בתחרות המתקיימת בעיר טורמולינוס ספרד, השתתפו 50 טריאתלטיות.

לוי, חניכתו של המאמן ענר שרמן, יצאה מהשחייה למרחק של 1,500 מטרים לחלק של הרכיבה מהמקום ה-12. בתחילת הרכיבה שכללה 40 קילומטרים, השתלבה הטריאתלטית הישראלית הצעירה, בדבוקה השנייה במרחק של 35 שניות מהדבוקה הראשונה. בעבודה בעצימות גבוהה בהובלתה של השוויצרית קטיה שר הצליחה הטריאתלטית הישראלית להשתלב בהקפה החמישית מתוך שמונה בדבוקה המובילה יחד עם 16 עשרה בנות נוספות ויצאה לריצה מהמקום ה-12. בריצה למרחק של 10 קילומטרים שמרה לוי על ריצה יציבה מבחינת בקצב טוב של 38.10 דקות שהעניק לה את המקום ה-17. הזמן הכולל של לוי התחרות היה 2:00:53 שעות.

אביב לוי טריאתלטית ישראלית. יח"צ,
הישג נהדר. אביב לוי/יח"צ

מיד לאחר התחרות סיכמה אביב לוי: "אני מרוצה מאד מהיכולת שהצגתי היום. סחטתי את עצמי עד קצה גבול היכולת. בחודשים האחרונים עבדתי קשה מאד לקראת התחרות הזאת שהיתה עבורי תחרות מטרה. אני יכולה לומר שהעבודה הקשה באה לידי ביטוי באיכות הביצועים. הריצה שלי היום היתה הטובה ביותר שלי בכל הזמנים ואני שמחה מאד. כיף לסיים כך עונת תחרויות".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully