וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק בוורלי שיתף: "נאלצתי לעבור 11 בדיקות סמים"

הגארד של הפועל תל אביב סיפר בפודקאסט שלו על החוויה לאחר המשחק בירושלים: "זה היה ממש אחרי צום יום כיפור. הייתי שם עד 4 לפנות בוקר, חזרתי רק ב-5:14 וכבר טסתי ב-8 למשחק הבא"

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

בסיום הניצחון על הפועל ירושלים במשחק הליגה הראשון של הפועל תל אביב בתחילת השבוע, נלקחו פטריק בוורלי וג'ונתן מוטלי לבדיקות סמים, עם כעס רב של בעלי הקבוצה עופר ינאי שרמז להתנכלות מכוונת נגד קבוצתו. גם הבדיקות לא הפריעו לאווירה סביב המחנה האדום אחרי הניצחון הגדול, בו הסנטר (22 נק') והגארד מה-NBA (13 נק'), כיכבו בגדול.

בפודקאסט שלו, בפרק המלא שיעלה הלילה (חמישי), בוורלי סיפר על הבדיקות אליהן נלקח וחשף מספר פרטים מעניינים על אותו לילה: "שיחקתי כדורסל נהדר, שיחקנו כדורסל נהדר. ניצחנו ארבעה משחקים ברציפות, כולל ניצחון גדול על הפועל ירושלים. אחרי המשחק נלקחתי לבדיקות סמים, והייתי צריך לעבור 11 בדיקות כאלה. שמעתם נכון - 11 בדיקות סמים! הם אמרו שב-10 הבדיקות הראשונות היו יותר מדי מים בגוף שלי, אבל כמו שאתם יודעים זה היה ממש אחרי שצמתי ביום כיפור. הייתי בבדיקות האלה עד 4 לפנות בוקר. הגעתי הביתה רק ב-5:14 בערך".

שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי. ברני ארדוב
11 בדיקות סמים. בוורלי/ברני ארדוב

עוד הוסיף הגארד: "אני חושב שלא שמעתם כמו שצריך - הייתי צריך להשתין לכוס 11 פעמים. חזרתי מאוחר הביתה וב-8 בבוקר כבר היתה לנו טיסה ומשחק למחרת. הצלחנו גם שם לנצח, אז לפחות הוייב באירופה כיף מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully