וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר מתכנן שינויים בהרכב ריינה, שוקרני ופדידה צפויים לפתוח

17.10.2024 / 17:43

המאמן עשוי לספסל את גנאים ושכר, כששני הקשרים ישובו ל-11 של המארחת מול קרית שמונה (ש', 18:45). ברוצ'יץ' גם בתמונה על חשבונו על סמביניה הפצוע, אבו פרחי יעלה בחוד?

תקציר: מכבי פתח תקוה - בני ריינה 1:2/ספורט1

מכבי בני ריינה נערכת לקראת משחק הבית, בו תארח הקבוצה את עירוני קרית שמונה, שבשבת הקרובה (18:45) באצטדיון גרין. על פי הנחיות פיקוד העורף בשבועות האחרונים לגבי איזור הצפון, המשחק יערך ללא קהל ובריינה העדיפו להישאר במגרשם הביתי ולא לחפש מגרש חלופי עם קהל.

ריינה מגיעה למשחק בשבת, אחרי שני הפסדים רצופים לבית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה ונראה שהמומנטום של פתיחת העונה, מעט נעצר. אחרי שני משחקים פחות מוצלחים, מסתמן שהמאמן שרון מימר, יערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה. רועי שוקרני שנדחק לאחרונה מההרכב ואף מהסגל, יפתח בקישור האחורי על חשבונו של איהאב גנאיים וגם סער פדידה מועמד לפתוח במקומו של מוחמד שכר. מימר שוקל שינוי נוסף גם בחלק ההגנתי, כאשר קרלו ברוצ'יץ', שמשחק בדרך כלל כמגן שמאלי, עשוי לפתוח כבלם במקומו של סמביניה הפצוע, שנמצא בספק גדול למשחק.

שחקן בני ריינה רועי שוקרני. בני ריינה, אתר רשמי
ישוב להרכב של מימר? שוקרני/אתר רשמי, בני ריינה

סייד אבו פרחי, שנטל השבוע חלק במשחק ההפסד של הנבחרת הצעירה נגד בולגריה, שב לישראל והצטרף חזרה לחבריו. אבו פרחי צפוי להיות בסגל, אולם עדין לא ברור אם יפתח בהרכב, או שאיזיקל הנטי ישוב במקומו ל-11 שיפתחו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully