וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב האדום תנסה לשבור רצף ארוך, אנאדולו לעצור מומנטום שלילי

מוליכת היורוליג רוצה לנצח את ברצלונה אחרי 11 הפסדים. הטורקים יקוו להתאושש, אך יפגשו את אולימפיאקוס. בולוניה תנצח לראשונה?

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

שבוע המחזור הכפול הראשון לעונת 2024/25 ביורוליג יגיע לסיומו עם ארבעה משחקים מחר (שישי) במסגרת המחזור הרביעי. במוקד, אנאדולו אפס תצטרך לגבור על יריבה גדולה בדמות אולימפיאקוס כדי לעצור מומנטום שלישי, ואילו הכוכב האדום תנסה לקטוע בצורת ארוכה נגד ברצלונה כדי להישאר המושלמת היחידה במפעל.

מונאקו - וירטוס בולוניה (20:00)

במחזור השני של העונה שעברה הנחילה וירטוס למונאקו את הפסד הבית הגדול בתולדותיה ביורוליג, 83:59, אך למפגש מחר תגיע בולוניה בתור הקבוצה היחידה שעוד לא ניצחה העונה. הצרפתים אכזבו בהפסד חוץ לברצלונה אתמול, כך שגם מבחינתם תהיה זו הזדמנות להתאושש ולשמור על הבית כפי שעשו בשני המחזורים הראשונים. פורקאן קורקמאז וניק קלאתיס הפצועים ימשיכו להיעדר מסגל המארחת, כשדבונטה קייקוק יחמיץ את המשחק מנגד.

אלפא דיאלו, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
זמן טוב לחזור הביתה. אלפא דיאלו/GettyImages, Roberto Finizio

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס (20:30)

אחרי שבעה מפגשים רצופים בין הקבוצות הללו שבהם ניצחה הקבוצה הביתית, הטורקים בהחלט ישמחו לשמור על הרצף ולא לספוג הפסד שלישי ברציפות. אלייז'ה בריאנט יחזור אחרי שריצה עונש הרחקה נגד מכבי תל אביב, אבל דן אוטורו עשוי להיעדר וג'סטין הולאץ יחמיץ בוודאות את המשחק. אולימפיאקוס תגיע אחרי שני ניצחונות, כולל 68:89 על מילאנו השבוע. נייג'ל וויליאמס-גוס עשוי להיעדר וכך גם ניקולה מילוטינוב, למרות שהאחרון חזר לאימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
דן אוטורו שחקן אנאדולו אפס. Saycan Sayim, GettyImages
בספק למשחק הקרוב. דן אוטורו/GettyImages, Saycan Sayim

הכוכב האדום בלגרד - ברצלונה (21:00)

קבוצתו של יאניס ספרופולוס נותרה הבלתי מנוצחת היחידה ביורוליג בתום המחזור השלישי, בו דרסה בחוץ את פנרבחצ'ה החזקה ועצרה אותה על 57 נקודות, לתדהמת אירופה כולה. לעיני הקהל הביתי שלה, הכוכב האדום תקווה לעצור רצף של לא פחות מ-11 הפסדים נגד ברצלונה, עליה גברה בפעם האחרונה באוקטובר 2017. ג'ואל פארה ימשיך להיעדר עד סוף החודש אצל האורחת, שניצחה את שני משחקיה האחרונים בפער של 15 נקודות.

וילרבאן - באסקוניה (21:30)

הצרפתים נכנעו לאלבה ברלין בקרב בין הקבוצות החלשות במפעל, וזוכרים כיצד כוכב באסקוניה מרקוס הווארד המטיר עליהם 35 נקודות כולל שמונה שלשות בניצחון החוץ של הספרדים בליון אשתקד. הווארד גם היה הקלע הבולט (אם כי עם 20 נקודות פחות) שלשום כשקבוצתו הכניעה את ריאל מדריד המקרטעת במסגרת היורוליג, בדרך לשיפור מאזנה ל-1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully