וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אתה מסוגל לעשות את זה?": אחיו של פארקר פירט על הסכסוך

עוזר מאמן באיירן מינכן על הפיטורים מווילרבאן על ידי טוני: "שמעתי בתקשורת, הוא אמר לי 'ממשיכים', יום אחר כך זה נגמר"

תקציר כדורסל ספרדי: בילבאו - ריאל מדריד 79:83/ספורט1

שנה אחרי שפוטר מווילרבאן בה אחיו מכהן כנשיא, טי ג'יי פארקר שיתף בפרטים על ההרעה ביחסים בינו לבין טוני, ממנו הוא תבע פיצויים באמצעות תביעה בבית דין לעבודה בחודש מרץ האחרון. טי ג'יי, שמשמש מתחילת העונה הזו כעוזר מאמן בבאיירן מינכן, סיפר על כך בריאיון ל"ל'אקיפ".

"למרות מה שאנשים עשויים לחשוב, לא היה קל לאמן את וילרבאן בכל יום ולהתמודד עם התווית הזו של 'אחיו של טוני פארקר' שכל הזמן הוצמדה לי", הצהיר הצרפתי. "אחרי שזכיתי בכל כך הרבה תארים עם הקבוצה הזו, ההישגים אמורים לדבר בעד עצמם. ההכרה בצרפת, בכמה רמות, לא הייתה מה שחשבתי שמגיע לי".

טי ג'יי פארקר הביע אכזבה רבה מהדרך בה קיבל אחיו את ההחלטה להיפרד ממנו. "התכוננתי למשחק נגד פנרבחצ'ה ולא הייתי מודע לכך, דרך התקשורת הבנתי לפני המשחק שההחלטה התקבלה. טוני הכחיש זאת, הוא אמר לי 'ממשיכים ככה', אבל זה נגמר יום אחר כך ב-17:00. איך אתה יכול לעשות את זה למישהו שהקריב הכל למען המועדון במשך 11 שנים, בלי לדבר אפילו על תארים?", התקומם המאמן.

טוני פארקר, בעלי וילרבאן וכדורסלן עבר. ניב אהרונסון
ככה עושים לאח? טוני פארקר/ניב אהרונסון

על הקשר ביניהם בימים אלה, הוסיף עוזרו של גורדון הרברט בבאיירן: "אנחנו כבר לא מתראים הרבה, אבל אלה החיים. לוחות הזמנים הופכים את זה למסובך, כל אחד מאיתנו התקדם בדברים שלו, הוא נמצא בכל מקום ואני מאוד עסוק כאן. אנחנו שומרים על קשר בדרכים שונות, אבל מן הסתם הרבה פחות מאשר כשהייתי שם. טוני הוא בעל המניות העיקרי, בסופו של דבר זו ההחלטה שלו. הוא הנשיא, אני מבין את זה ומקבל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully