וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלוגה חתם במכבי ת"א: "גאה להיות חלק במועדון הגדול בישראל"

17.10.2024 / 14:52

הקרואטי ישמש כשוער שני עד תום העונה, עם החולצה 23: "מאושר, המטרה שלי לעזור לקבוצה להשיג את יעדיה". במועדון הבהירו: משפתי ימשיך בין הקורות

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

יום אחרי שדבר הסיכום עמו פורסם ולאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, מכבי תל אביב הציגה היום (חמישי) את שוערה החדש סימון סלוגה שחתם עד תום העונה וילבש את החולצה מספר 23.

הקרואטי (31, 1.91), שהגיע בעקבות רצונה של האלופה לצרף שוער על רקע הפציעה של אופק מליקה, כפי שפורסם כאן, אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "אני מאושר וגאה להצטרף ולהיות חלק מהמועדון הגדול בישראל. המטרה שלי לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".

סלוגה החל את דרכו ברייקה הקרואטית, משם עבר לפומוראץ' וללוקומוטיבה בהשאלה, הושאל גם לספציה האיטלקית (שבה לא שיחק), ולאחר מכן ללוטון האנגלית (91 הופעות בין 2019 ל-2022) ומשם ללודוגורץ. סלוגה ערך 3 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של קרואטיה ובנוסף ייצג את הנבחרות הצעירות של קרואטיה. למרות שחלון ההעברות נסגר, מכבי תל אביב הייתה יכולה לצרף שוער זר שהיה ללא חוזה לפני ה-18 בספטמבר (אז נסגר החלון), כפי שעשתה ברצלונה עם וויצ'ך שצ'סני אחרי הפציעה של מארק אנדרה טר סטגן.

סימון סלוגה עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד. מכבי תל אביב, אתר רשמי
סימון סלוגה עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גורמים במכבי תל אביב הבהירו גם הבוקר שרועי משפתי הוא השוער הבכיר של ואלמלא פציעתו של מליקה, שהושבת לתקופה ארוכה, לא היה עולה הרעיון לצרף שוער נוסף לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully