וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לפיני זהבי, וכמעט עקץ את ברצלונה במיליון יורו

המועדון נפל בפח והעביר את הסכום, אך הבנק בקפריסין זיהה כי מדובר בנוכל שטען כי הוא קשור לישראלי. הסיפור המלא וההזוי

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

חקירה של רדיו "קאדנה סר" בשיתוף עם כלי תקשורת גרמניים חשפה: נוכל שהתחזה לסוכן העל פיני זהבי כמעט עקץ את ברצלונה במיליון יורו. המקרה אירע בקיץ 2022 אחרי שהקטלאנים רכשו את רוברט לבנדובסקי. בכירים במועדון קיבלו אי-מייל מכתובת שנראתה כאילו היא שייכת לזהבי, בו נדרשו להעביר חלק מעמלת ההעברה של החלוץ לחשבון בנק בקפריסין ששייך לאדם בשם מיכאל דמון, שהוצג כעורך דין.

ברצלונה "נפלה בפח" וביצעה את ההעברה, אלא שהבנק בקפריסין חסם את התנועה והזהיר את המועדון ממעשה הנוכלות, אחרי שראה כי החשבון נפתח באותו חודש ולא בוצעו בו תנועות קודמות, כאשר בנוסף לא היו מסמכים הקושרים אותו לזהבי. בארסה יצרה קשר עם סוכנו של לבנדובסקי וזה הסביר כי אינו מכיר אדם בשם מיכאל דמון, והמייל המדובר לא הגיע ממנו.

דמון, תושב הולנד, ציין שהמסמכים נגנבו ממנו ואף העלה אפשרות שנעשה בהם שימוש לפתיחת חשבון בקפריסין תוך התחזות אליו. המתחזה המשיך ליצור קשר עם הבנק בניסיון לשחרר את הכסף, ואף איים להגיש תלונה נגד ברצלונה באופ"א אם מיליון היורו לא יועברו אליו. במועדון מסרו שהכסף הוחזר אליהם ושבאותה עת אף יידעו את משטרת קטלוניה בדבר הפרשה, אולם המשטרה לא פתחה בחקירה מאחר שלא הוגשה תלונה רשמית.

רוברט לבנדובסקי ברצלונה. GettyImages
ברצלונה נפלה בפח, אבל העקיצה נמנעה. לבנדובסקי/GettyImages

אגב, העמלה ששולמה לזהבי עבור מכירת לבנדובסקי מבאיירן מינכן לברצלונה שווה ל-10 אחוזים משכרו של הפולני בקבוצתו הנוכחית. חוזהו של לבנדובסקי מבטיח לו 104 מיליון יורו ועל קיבל הסוכן 10 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully