וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחתו הכאבים, אך תורג'מן עדיין בספק רב למשחק העונה

17.10.2024 / 9:28

שלושה שבועות לאחר פציעת החלוץ, ז'ארקו לאזטיץ' יידע רק היום אם הוא יכול לבנות עליו לכמה דקות בשבת. וגם: השאלות הנוספות של הסרבי לקראת מכבי חיפה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ' יידע היום (חמישי) על מי הוא יכול לבנות מבין הפצועים שהיו לו, לקראת משחק העונה במוצאי השבת הקרובה. בעוד ששגיב יחזקאל מתאמן עם מסכה ונראה כי יוכל לחזור לסגל, רז שלמה ואופיר דוידזאדה מתקרבים לכשירות מלאה ורק היום יוכל הסרבי להחליט אם הוא לוקח אותם בחשבון.

מי שנראה עדיין בספק גדול למשחק הוא דור תורג'מן, שאתמול ערך אימון קל בלבד. הכאבים ברגלו של החלוץ הצעיר פחתו בצורה ניכרת ביחס לשבועות האחרונים, אבל הוא עדיין סובל ובכל מקרה עושה רושם שגם אם יתלבש, הוא אולי ייכנס לכמה דקות בלבד, מאחר שלא התאמן שלושה שבועות. כזכור, תורג'מן נפצע במשחק הראשון של מכבי תל אביב בליגה האירופית מול בראגה הפורטוגלית, ומאז לא ערך אפילו אימון אחד באופן מלא.

לאזטיץ' יצטרך לבחור לקראת משחק העונה בין ערן זהבי לאלעד מדמון, או שיפתיע ויילך עם שניהם, תסריט שנראה קלוש במקרה של משחק מהסוג הזה. למאמן יש לא מעט התלבטויות, אבל קודם הוא כאמור צריך לדעת על מי הוא יכול לסמוך מבין השחקנים שמחלימים מפציעות.

שחקן מכבי תל אביב אלעד מדמון מחליף את ערן זהבי. ברני ארדוב
סיכוי קלוש שיפתחו ביחד. זהבי ומדמון/ברני ארדוב

אחרי ההודעה אתמול על צירופו הצפוי של סימון סלוגה הקרואטי, הבהירו גורמים בקבוצה גם הבוקר שרועי משפתי הוא השוער הבכיר של מכבי תל אביב ואלמלא פציעתו של אופק מליקה, שהושבת לתקופה ארוכה, לא היה עולה הרעיון לצרף שוער נוסף לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully