וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תעמוד בעומס? "נצטרך להיות חזקים"

במשחק השלישי בחמישה ימים וכשהרוטציה עדיין קצרה בשל הפציעות, הצהובים יארחו את פרטיזן המחודשת: "חייבים להשיג עצירות בהגנה"

מקבץ מהלכים של סייבן לי במשחק הכנה נגד פנרבחצ'ה/מתוך טוויטר

אחרי הניצחון הגדול על אנאדולו אפס שלשום (שלישי), מכבי תל אביב מקווה לסיים את השבוע הכפול בבלגרד בטעם טוב ולשפר את מאזנה ל-1:3. לשם כך היא תצטרך לגבור הערב על פרטיזן בלגרד במשחק "ביתי" אותו יארחו הצהובים באולם פיוניר.

ווניין גבריאל ורוקאס יוקובאיטיס הפצועים ימשיכו להיעדר, ולאור העובדה שזה המשחק השלישי השבוע של הקבוצה שגם כך לא נהנית מרוטציה עמוקה בשלב זה, עודד קטש יצטרך להתמודד גם עם חלוקת העומס תוך שהוא מחפש את הדרך לגבור על המנטור שלו ז'ליקו אוברדוביץ'.

"אנחנו רק צריכים להמשיך להשתפר, הגנתית נצטרך להיות חזקים, יש להם המון כוח קליעה והרבה נשקים בצד ההתקפי, אז בהגנה חייבים להשיג עצירות", ניתח ליוואי רנדולף את המפתחות לניצחון מבחינת מכבי תל אביב. "בהתקפה, לשמור על השטף ולשחק ביחד, זו הדרך בה אני חושב שאנחנו יכולים להשיג את הניצחון. אנחנו חזקים יותר ביחד, אם נעשה את הדברים בדרך הנכונה יהיה לנו סיכוי טוב".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ג'ורג'יה קוסטיץ', אתר רשמי
מכבי תל אביב רוצה להמשיך במומנטום החיובי/אתר רשמי, ג'ורג'יה קוסטיץ'

פרטיזן, בדומה לצהובים, עברה גם היא מתיחת פנים בסגל בקיץ האחרון. איפה לונדברג, קרליק ג'ונס, פרנק ניליקינה ודוויין וושינגטון חיזקו אותה בעמדות הגארד, וניה מרינקוביץ', אלכסיי פוקושבסקי, סטרלינג בראון ואיסק בונגה הצטרפו למצבת הפורוורדים ובתוך הצבע תצטרך מכבי להתמודד עם ברנדון דייויס וטייריק ג'ונס.

הסרבים פתחו את העונה עם הפסדי החוץ לבאסקוניה ולריאל מדריד, אך השבוע השיגו את ניצחון הבכורה שלהם על חשבון באיירן מינכן. מאזן המפגשים בין פרטיזן למכבי תל אביב מאז הקמת היורוליג בשנת 2000 עומד על 8:8, כאשר בעונה שעברה כל אחת מהן ניצחה בבית שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully