וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור מתקדם בהחלמה וצפוי לחזור לסגל מול מכבי נתניה

17.10.2024 / 8:19

בלם הפועל באר שבע אמור לשוב למגרשים בשלהי נובמבר, אם קצב ההחלמה יהיה כמצופה. בלוריאן וטיבי מתחרים על חולצת ההרכב נגד מכבי פתח תקוה. קאנגווה אמור לחזור מזמביה עד יום שישי

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

מיגל ויטור קרוב לחזרה לפעילות מלאה במדי הפועל באר שבע. הבלם צפוי לנחות בארץ בסוף החודש אחרי שישלים את השיקום והאימונים האישיים בפורטוגל, ועשרה ימים לאחר מכן הוא אמור לשוב להתאמן עם יתר השחקנים של רן קוז'וך. אם התכנית תעבוד כמו שצריך וכף הרגל בה נפצע ויטור תעמוד במשימה, הוא עשוי להיות מוכן לשחק במחזור ה-11 מול מכבי נתניה בסוף החודש הבא.

עד אז תצטרך הפועל באר שבע להתמודד עם משימותיה ביחד עם בלמיה הישראלים מתן בלטקסה, איתן טיבי ואור בלוריאן. תחרות תהיה בין בלוריאן וטיבי על חולצת ההרכב למשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקווה ונראה שמקומו של בלטקסה שפתח בשורות נבחרת ישראל במשחקי ליגת האומות נגד צרפת ואיטליה, די מובטח.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע לאחר שנפצע, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
מתקרב לחזרה. מיגל ויטור/אריאל שלום

היום יזכו השחקנים למנוחה ומחר, כשהקבוצה תחזור להתאמן, מקווים במועדון שקינגס קאנגווה יהיה נוכח. אתמול באימון הוא עדיין לא היה מאחר שלא הספיק לחזור ממשחקיה של נבחרת זמביה. קאנגווה צפוי לפתוח בקישור ביחד עם לוקאס ונטורה ואליאל פרץ. ונטורה ניצל את הפגרה כדי להתאוורר קצת עם רעייתו בחופשה ביוון וחזר בתחילת השבוע לאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully