וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודדה: "לא נתלונן על כך שפתיחת העונה שלנו טובה מהצפוי"

18.10.2024 / 11:03

מאמן עירוני טבריה לקראת המפגש עם הפועל חיפה: "קבוצה מנוסה ומאומנת עם חלק קדמי מסוכן". יונתן טפר הסביר מדוע עזב את מכבי פ"ת: "רציתי לשחק יותר, זה אתגר"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

עירוני טבריה

עירוני טבריה מקווה שפגרת הנבחרות לא עצרה את המומנטום שלה. כזכור, שחקניו של אלירן חודדה כבר הפתיעו העונה את בית"ר ירושלים ודווקא לאחר מכן הפסידו לעירוני קרית שמונה במשחק העולות, אבל מאז רשמו שלושה משחקים רצופים ללא הפסד - כולל תיקו בבלומפילד נגד מכבי תל אביב ובמחזור האחרון הודות לשוויון מאוחר ניצלו מהפסד להפועל חדרה.

לקראת המשחק מחר נגד הפועל חיפה, אמר מאמן הפועל טבריה אלירן חודדה: "הפועל חיפה קבוצה מהמנוסות בליגה, קבוצה מאומנת, יש לה חלק קדמי מסוכן, קבוצת מעברים מהטובות בליגה. הם לקחו הרבה נקודות בבית, נצטרך להיות במיטבנו כדי לחזור עם נקודות. בסך הכל פתיחת העונה שלנו טובה מהצפוי, אך לא נתלונן על כך, צוברים כמה שיותר נקודות כדי להבטיח את המטרה שלנו".

יונתן טפר הוסיף: :"זה קרב ישיר מול קבוצה שצמודה אלינו בטבלה ונרצה לנצח ולעבור אותה. אנחנו מתחברים כקבוצה ואני באופן אישי מתחבר לקבוצה, אחרי הגביע עם מכבי פתח תקוה עשיתי שינוי ובחרתי בטבריה כי רציתי לשחק יותר, להיות דומיננטי ולהוביל, זה אתגר עבורי".

שחקני עירוני טבריה, הארון שפסו, אונדז'יי באצ'ו, נואף בזיע. קובי אליהו
טבריה תשמור על רצף המשחקים ללא הפסד?/קובי אליהו

טריוויה

* שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 בגביע הטוטו וכעת ישחקו זו מול זו לראשונה בליגת העל. הטבריינית הקודמת, הפועל טבריה, נחשבה בעבר לכבשה השחורה של הפועל חיפה ובין היתר מנעה ממנה עלייה ב-1987, עם ניצחון 1:2 במחזור האחרון בליגה הארצית. עונה לאחר מכן, האדומים מהכרמל הפסידו להפועל טבריה בכל שלושת המפגשים, ובמחזור הסיום גם ראו את היריבה עולה ללאומית על חשבונם.

* כל 16 משחקי הבית האחרונים של הפועל חיפה בליגה הגיעו להכרעה. יש לה שמונה ניצחונות ושמונה הפסדים מאז ה-1:1 מול הפועל פתח תקוה בתחילת דצמבר אשתקד.

* עירוני טבריה השיגה נקודת חוץ היסטורית דווקא מול מכבי תל אביב עם 1:1 בבלומפילד וכעת מחפשת ניצחון ראשון אי פעם כאורחת בליגת העל. שני הניצחונות שלה עד כה ביו במשחקי בית.

* טבריה היא הקבוצה היחידה שטרם הובילה במחצית בליגה, מהטעם הפשוט שהיא היחידה שעדיין לא מצאה את הרשת במהלך 45 הדקות הראשונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: חיפה

משחקי המחזור השביעי:

שבת, 18:45: מכבי בני ריינה - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:00: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 19:30: הפועל חיפה - עירוני טבריה (ספורט3)
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי נתניה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully