וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבכורה המחודשת של ג'ורדן לויד: מונאקו איכזבה בברצלונה

אקס מכבי תל אביב קלע 4 נקודות ב-23 דקות וג'יימס היה רע, הקבוצה מהנסיכות נכנעה 86:71 וספגה הפסד ראשון העונה ביורוליג. פאנטר להט עם 21 נקודות, הכוכב האדום המושלמת היחידה

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

למרות שזהו "שבוע כפול" ביורוליג, בו כל קבוצה משחקת פעמיים, אתמול בפתיחת המחזור השלישי נערכו שמונה משחקים והערב (רביעי) נערך משחק אחד בלבד. בסיומו, ברצלונה ניצחה 71:86 את מונאקו, עלתה למאזן 1:2 והנחילה ליריבתה את ההפסד הראשון שלה העונה ביורוליג. המשמעות היא שהכוכב האדום בלגרד נותרה הקבוצה היחידה שמאזנה מושלם בתום שלושה מחזורים.

הקטלאנים הפסידו לריאל מדריד בסופר קאפ הספרדי בפתיחת העונה והחלו את היורוליג עם הפסד חוץ לז'לגיריס, אבל מפגינים התאוששות מדי משחק וכעת הגיע ניצחון מרשים על הקבוצה מהנסיכות, שההפסד היחיד שלהם בכל המסגרות עד כה היה לווילרבאן, אך במסגרת הליגה המקומית אחרי שביורוליג גברה על מילאנו ועל מכבי תל אביב בשני משחקי בית.

ג'ורדן לויד, מכבי תל אביב. AS Monaco Basket, אתר רשמי
לויד במדי מכבי ת"א. הבכורה המחודשת במונאקו הייתה פחות מוצלחת/אתר רשמי, AS Monaco Basket

מונאקו ניסתה להישאר קרובה לברצלונה, אבל לא באמת הצליחה. ברבע הראשון קלעו המקומיים 26 נקודות מול 18 של האורחים ולהפסקה ירדה ברצלונה ביתרון 39:47, כך ששמרה על יתרונה מהרבע הראשון. ברבע השלישי שוב הידקו המארחים את ההגנה, עצרו את מונאקו על 15 נקודות בלבד ועם יתרון דו ספרתי מבטיח שייטו לניצחון.

קווין פאנטר הוביל את קלעי ברצלונה עם 21 נקודות וכן תרם שלושה אסיסטים ו-2 חטיפות, ג'בארי פארקר (4 מ-6 מחוץ לקשת) וניקו לפרוביטולה הוסיפו 16 ו-13 נקודות בהתאמה וכן הגיע לניקוד דו ספרתי יאן וסלי שסיפק 10 נקודות מהצבע. אלי אוקובו קלע 13 נק' לצד 7 אסיסטים מנגד ומייק ג'יימס (1 מ-6 לשתיים, אסיסט בודד) סיים עם 11 נקודות לזכות מונאקו, בערב שבו קלעה כל הקבוצה חמש שלשות. אלפא דיאלו הוסיף 12 נקודות וג'ורדן לויד ערך בכורה מחודשת אחרי שנפרד ממכבי תל אביב וב-23:15 דקות קלע 4 נקודות (2 מ-9 מהשדה), חילק 4 אסיסטים, לקח 4 ריבאונדים ורשם גם שתי חטיפות ואיבוד אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully