וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקדישים את הניצחון לקרינגטון, הוא עובר זמנים קשים"

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון אחרי ה-68:78 על אריס בסלוניקי: "זה היה לא פשוט, דיברנו על הדברים במחצית. מאמין שקאדין יחזור בשבוע הבא"

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

אריס סלוניקי עברה שינויים גדולים הקיץ והיא אמנם לא מהקבוצות המרשימות ביורוקאפ, אבל לשחק ביוון זה אף פעם לא קל. הפועל ירושלים הרגישה את זה היטב הערב (רביעי) כאשר נקלעה לפיגור דו ספרתי, אבל השכילה להפוך את הקערה על פיה וניצחה בסופו של דבר 68:78 בסלוניקי, הרבה בזכותו של ג'ארד הארפר שסיפק דאבל-דאבל נפלא של 14 נקודות ו-15 אסיסטים ולמרות ערב של 39.3 אחוז מקו העונשין - שחקני הפועל ירושלים קלעו 11 זריקות מתוך 28!

אחרי המשחק הודה המאמן יונתן אלון: "זה לא היה פשוט, ידענו שיהיה קשה לשחק כאן מול קבוצה יוונית מאוד קשוחה. אחרי שפתחנו טוב איבדנו את הכיוון ברבע השני, דיברנו על הדברים וחזרנו למשחק. מה הביא את השינוי? קצת פישטנו את משחק ההתקפה ועברנו להגנת חילופים שמאוד הקשתה עליהם".

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. מאור אלקסלסי
"מקדישים לקרינגטון את הניצחון, מחבקים ותומכים בו"/מאור אלקסלסי

לאחר מכן התייחס המאמן להיעדרותו של קאדין קרינגטון שנאלץ בשנית להמריא לארצות הברית עקב סיבות אישיות וחסר לקבוצה: "אני מאמין שקרינגטון יחזור בשבוע הבא. אנחנו מחבקים אותו ותומכים בו בזמנים הקשים שהוא עובר ומקדישים לו את הניצחון".

ג'ארד הארפר שנבחר למצטיין הערב והיה מי שאיפשר לאדומים להיחלץ מהפיגור הדו ספרתי ולעלות ליתרון כזה בעצמם ברבע האחרון, הוסיף לדברי מאמנו: "זה היה מאמץ קבוצתי. התחלנו טוב ונתנו להם לחזור, אבל אני שמח שבסוף נצמדנו לתוכנית המשחק שלנו וניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully