וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "מוכן לקצץ בשכר בשביל להישאר ביובנטוס"

חרף הפרסומים על כך שהקשר שבמרץ יוכל לחזור לשחק אחרי השעיה ארוכה לא בתוכניות של הביאנקונרי, הוא נחוש להוכיח את עצמו: "רוצה לעלות לדשא ושטיאגו מוטה יחליט"

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

נראה היה שפול פוגבה כבר לא יחזור לשחק כדורגל, לפחות לא ברמות הגבוהות, אחרי שהורחק מכל פעילות לארבע שנים בגין שימוש בחומר אסור. כידוע, אלוף העולם בעברו עם צרפת וכיום קשר יובנטוס עירער על ההחלטה, בית הדין הגבוה לבוררות בספורט (CAS) קיבל חלקית את טיעוניו והמתיק את עונשו ל-18 חודשי הרחקה - והמשמעות היא שבמרץ הקרוב נוכל לראות את פוגבה שוב משחק.

זה לא סוד שיובנטוס רוצה להתיר את חוזהו וייתכן שהוא יהיה שחקן חופשי בינואר הקרוב, אבל כך או אחרת הוא מכוון לחזור לשחק, ומבחינתו זה יקרה ביובנטוס, שבשבילה הוא גם מוכן לקצץ בשכר. בריאיון שהעניק הערב (רביעי) אחרי שכבר סיפר לאחרונה על "סיוט שנגמר", הוא חשף את אשר עליו במשך חודשים ארוכים של סבל, ייאוש ומלחמה על המשך הקריירה.

"כל המשפחה שלי הייתה בהלם", אמר פוגבה תחילה אחרי שנודע כי הורחק לארבע שנים, "ישבתי וחשבתי לעצמי 'מה אני אמור לעשות מחר בבוקר? סיימתי עם הכדורגל?' לא סיימתי? מה עוד יכול לקרות?'. אני מודה שזו הייתה תקופה קשה, אבל האמנתי בכך שהדברים עוד יתהפכו וניסיתי להישאר סבלני וחיובי. ידעתי שאני חף מפשע ושלהרחיק אותי לארבע שנים זה פשוט לא הוגן, לכן גם הרמתי את הראש והמשכתי לחיות - אני בעל ואני גם אבא, זה התפקיד שלי גם בבית".

פול פוגבה שחקן יובנטוס. Valerio Pennicino, GettyImages
במרץ נראה אותו במדי הגברת הזקנה? פוגבה/GettyImages, Valerio Pennicino

עוד אמר פוגבה בכנות: "ידעתי שאני גם יכול לקרוס, כי כל החיים השתנו. כל התדמית שלי נפגעה, היו עליי כל מני סיפורים גם מהעבר וכל החדשות סביבי הפכו לרעות ולדרמטיות. ידעתי שעליי להישאר חזק ונאמן לעצמי, וגם למען אשתי וילדיי - הם נתנו לי את הכוח להמשיך להיאבק".

פוגבה גם הודה לראשונה שחשב לפרוש מכדורגל, על אף הכחשותיו בנושא: "זו מחשבה שעברה לי בראש, זו האמת. הייתה תקופה שהכל היה מעורפל, אתה לא יודע מה יהיה איתך מחר ואתה רק מחכה שיקרו דברים. אני יושב ומחכה שיקרה משהו, בינתיים מתאמן כדי לשמור על כושר ותוהה מה חושבים עלייך במועדון - אפילו איתם אסור היה לי להיות בקשר. היו זמנים שרק אמרתי לעצמי 'מתי כל זה ייפסק?'".

כאמור, לשמחתו של פוגבה הוא יוכל לחזור לשחק כדורגל בחודש מרץ. השאלה היא היכן זה יקרה, כי על פי הדיווחים יובנטוס מנסה להשתחרר מהחוזה. הוא מצדו מקווה לקבל הזדמנות: "אני מוכן לקצץ בשכר בשביל להישאר ביובנטוס. אני רק חושב על להתאמן ולשחק ביובנטוס, אני מרוכז רק בזה. אני לא רוצה לדבר הרבה, אלא לעלות לכר הדשא ולתת למשחק הכדורגל לדבר, ואז שטיאגו מוטה יקבל החלטה על סמך מה שהוא ראה ממני. אני רוצה לשחק עבור יובנטוס ונבחרת צרפת".

  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully