וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה בשלו: המסר של הכוכב בעיצומה של הפרשה

חלוץ ריאל מדריד אמנם חשוד במעורבות באונס על פי כלי התקשורת, אולם משדר עסקים כרגיל ונראה נינוח באימון. גם מקורביו משוכנעים שאין לו סיבה להיות מוטרד

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

קיליאן אמבפה לא זומן לסגל נבחרת צרפת במטרה שיתאושש פיזית ומנטלית אחרי חודשים עמוסים ומאוד לא פשוטים, אבל דווקא בילוי בבירת שבדיה בזמן המשחק נגד נבחרת ישראל ביום חמישי שעבר ייצר פרשה חדשה שמעמידה את הצרפתי באור הזרקורים באופן הכי שלילי שיש - עם חשדות מאוד חמורים נגדו בעקבות אונס שהתבצע בבית המלון שבו שהה.

בזמן שאמבפה על פי הפרסומים חשוד במעורבות באונס בשטוקהולם ואחרי שעורכת דינו הצהירה בצהריים כי מדובר ב"מסע הכפשה" שנמשך תקופה ארוכה וכל מטרתו לשים את החלוץ על המוקד, אמבפה עצמו רק צייץ בתחילת השבוע ברשתות החברתיות כי מדובר ב"פייק ניוז". כעת, לאחר שלא שמענו ממנו במשך מספר ימים, העלה היום החלוץ תיעוד מאימון ריאל מדריד לצד הכיתוב: "ממשיכים לעבוד".

קיליאן אמבפה, ריאל מדריד. GettyImages
גם מקורבי אמבפה משוכנעים שהוא חף מפשע/GettyImages

לפי הפרסומים, בעוד שחקנים כמו לוקאס ואסקס ו-ויניסיוס ג'וניור עזבו את מתחם האימונים של הבלאנקוס בתום אימון הבוקר לטובת ארוחת צהריים, אמבפה בחר להישאר במקום לצד חבריו. אחר הצהריים שוב עלה אמבפה על כר הדשא והתאמן על סיומת מול השער.

ברשת הצרפתית "RMC" טענו שמדובר בשגרת היום הרגילה של אמבפה, דבר שמעיד על השלווה בה הוא נמצא ושהוא רגוע ולא מוטרד מההאשמות הקשות, בהמשך לדברי מארי אלי קאנו ברנאר.

"הוא אפילו לא מדמיין שהוגשה תלונה נגדו, אין לו סיבה לכך והוא אפילו לא רואה את כל מה שנכתב ושאנחנו מדברים עליו", הוסיפה עורכת דינו וגם סביבתו הקרובה של החלוץ משוכנעת בחפותו של החלוץ. בכל מקרה, בשבת בערב אמבפה צפוי לפתוח בריאל נגד סלטה ויגו ונראה שרק במשחק הקרוב הוא מרוכז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully