וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי ת"א יופתעו? דוידה חשף מי השחקן שהכי השפיע עליו

אחד משחקניה המצטיינים של האלופה העונה התראיין לאתר הרשמי וסיפר לראשונה מדוע הוא לובש 77 על הגב, גילה מול מי הכי קשה לו באימונים ופרגן למי שהיה קפטן הפועל ת"א

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

מכבי תל אביב תשוב מפגרת הנבחרות בשבת היישר למשחק העונה הראשון נגד מכבי חיפה, אותו היא תארח באצטדיון טדי לעיני כ-25 אלף צהובים ביציעים. לקראת המשחק, פורסם הערב (רביעי) באתר הרשמי של האלופה חלק מריאיון שיתפרסם במלואו בסוף השבוע עם אושר דוידה, אחד השחקנים שמקומו נראה כיום מובטח בהרכב של ז'ארקו לאזטיץ' במשחקים החשובים.

במהלך השיחה עם דוידה, הוא סיפר מספר פרטים שבהחלט יכולים לסקרן את אוהדי מכבי תל אביב. תחילה נשאל הקיצוני מי השחקן שהכי השפיע עליו בחדר ההלבשה, ואולי בתשובתו יפתיע חלק מהקהל הצהוב כי הוא בחר בשחקן הקבוצה בעבר, שגם ענד את סרט הקפטן בהפועל תל אביב לאחר מכן: "דן איינבינדר. הייתי שחקן צעיר שהרגיש שיש לו המון על הכתפיים, לא היה לי קל והוא היה שם בשביל לעזור על המגרש ומחוצה לו".

אושר דוידה חוגג שער של מכבי תל אביב. דני מרון
יש גם הסבר למספר 77 שעל גב חולצתו. דוידה/דני מרון

כאשר נשאל מי הוא השחקן שהכי קשה לו מולו באימונים, השיב: "היה שרן ייני, אבל הוא כבר לא פה - זה היה סיוט מולו. עכשיו זה אופיר דוידזאדה, לא משנה מה אתה עושה, הוא חוזר. כמו חתול".

דוידה גם הסביר לראשונה מדוע הוא לובש על גב החולצה את המספר 77: "אני אוהב את המספרים 7 ו-8. למספר 8 יש כבוד, אתם יודעים למי, ו-7 זה ערן זהבי - אז 77".

לסיום בקטע הקצר שפורסם, ענה דוידה מי הם שלושת השחקנים ממכבי תל אביב שהיה בוחר למשחק "ליגת החלומות": "רוי רביבו, דור פרץ ודור תורג'מן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully