וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נקמה בפנאתינייקוס, קאמבק מדהים לז'לגיריס

קמפאסו חזר וכיכב ב-86:90 על אלופת אירופה בשחזור גמר היורוליג, הליטאים חזרו מפיגור 27 (!) ל-82:85 במילאנו, ניצחון גם לפנרבחצ'ה

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

השבוע הכפול ביורוליג נמשך הערב (חמישי) כשבמוקד המפגש הלוהט שבו ריאל מדריד נקמה בפנאתינייקוס על ההפסד בגמר היורוליג האחרון. ז'לגיריס קובנה חזרה מפיגור 27 עם קאמבק מדהים במילאנו, פנרבחצ'ה התאוששה מהתבוסה מול הכוכב האדום עם ניצחון על אלבה ברלין. באיירן מינכן ניצחה 107:109 את פריז במשחק משוגע נוסף.

seperator

אלבה ברלין - פנרבחצ'ה 78:71

פנרבחצ'ה איבדה את המאזן המושלם ביורוליג כאשר ביום שלישי, בביתה, הופתעה גם היא על ידי הכוכב האדום ונחלה 76:57. ווייד בולדווין הציג משחק נפל וטאריק ביברוביץ' נעדר זכר לתקרית עם אלייז'ה בריאנט בדרבי נגד אנאדולו. אלא שהערב השנ יים הללו כיכבו והחזירו את פנר למסלול הניצחונות. המארחים החלשים הובילו עוד ברבע הראשון, אבל ביברוביץ' הפציץ מבחוץ וקלע ארבע שלשות ו-12 נקודות ובולדווין הגיע במאני טיים וסיים גם הוא את המשחק הזה עם 13 נקודות ו-4 אסיסטים. חוץ מהשניים האלו רק ניקולו מלי (12) ונייג'ל הייז דייויס (13) קלעו בדו ספרתי לטורקים. מרטין הרמנסון האיסלנדי הוביל את המפסידים עם 13 נקודות שלא הספיקו.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן פנרבחצ'ה ווייד בולדווין ליד שחקן אולימפיאקוס נייג'ל וויליאמס גוס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
חזר לעצמו. בולדווין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

מילאנו - ז'לגיריס 85:82

אי שם באמצע הרבע השלישי הובילה מילאנו על ז'לגיריס 35:62 והיה נדמה שהיא בדרך הבטוחה לניצחון. אלא שאז במצב של 67:79 לאיטלקים כשנותרו 3:29 דקות לסיום המשחק, ז'לגיריס התפוצצה עם ארבע שלשות רצופות, כשנקודות מהעונשין של פרנסיסקו השלימו ריצת 0:14 וקיזזו את הפיגור ל-79:78 בלבד. שאבון שילדס שבר בצורת וקלע סוף סוף לאיטלקים כדי לקבוע 78:81. אלא שפרנסיסקו קלע בצד השני, שילדס החטיא ובוטקביציוס הפך את הקערה מהקו. בולמארו קבע 83:82 מהקו אבל גיידראיטיס קלע מהצד השני, ברוקס החטיא וז'לגיריס השלימה את אחד הקאמבקים הגדולים בתולדותיה כשהרבע הרביעי מסתיים ב-16:37 לליטאים.

דובידאס גידראיטיס הוביל את המנצחים עם 21 נקודות, סילבאן פרנסיסקו הוסיף 17 לליטאים שמשלימים ניצחון כפול באיטליה אחרי שגברו במשחק צמוד גם על בולוניה. ניקולה מירוטיץ' קלע 17 לאיטלקים, שיצטרכו לעשות בדק בית רציני אחרי קריסה שכזו וכישלון רצוף של שנים תחת מסינה.

באיירן מינכן - פריז באסקטבול 107:109

שתי הקבוצות הללו כנראה לא יגיעו רחוק השנה ביורוליג, אבל הן כבר סיפקו לנו את אחד המשחקים המשוגעים של העונה שהסקור בו הזכיר יותר משחק NBA ולא משחק באירופה. אחרי שהפתיעה את אלופת אירופה פנאתינייקוס, פריז הגיעה למינכן עם אמונה שהיא יכולה לחבר עוד ניצחון וכמה שהיא היתה קרובה לזה. נגיע לעיצומה של הדרמה. אובסט דייק מהקו וקבע 104:108 למארחים כשנותרו 12 שניות לסיום. אלא שנאדיר חיפי צימק לנקודה עם שלשה גדולה ונאפייר איבד בצד השני לוורד שמצא את טי ג'יי שורטס, אבל כוכב פריז החטיא מתחת לסל. באיירן יצאה להתקפה אחרונה כשנותרו רק 6 שניות לסיום ביתרון של 107:108. פויגטמן קיבל כדור מהפינה והמשחק נעצר לדקות ארוכות כדי להבין האם העבירה עליו הייתה בתוך הזמן החוקי או שהמשחק הסתיים. השופטים נתנו בסופו של דבר לגרמני לזרוק פעמיים וזה קלע פעם אחת, אך לצרפתים נותרה רק עשירית השנייה לקלוע והם לא הצליחו לייצר זריקה.

שלושה שחקנים בלטו הרבה מעל כולם בבאיירן. קרסן אדוארדס להט עם 32 נקודות, שבאז נאפייר הוסיף 27 ודווין בוקר הוסיף 21, כאשר שני הראשונים קלעו ביחד 12 שלשות מ-18 ניסיונות בלבד. ים מדר קיבל רק 11 דקות ותרם 2 נקודות בלבד למנצחים. מנגד, טי ג'יי שורטס הנהדר הוביל עם 22 נקודות ו-9 אסיסטים, אבל פספס סל ניצחון. טיישון וורד הוסיף 18 וחיפי הוסיף 16 שרק כמעט הספיקו לפריז, שבעונה הבכורה שלה ביורוליג מוכיחה שהיא שייכת לבמה הזו.

פקונדו קמפאסו, ריאל מדריד. Borja B. Hojas, GettyImages
ריאל מדריד קבוצה אחרת איתו ובלעדיו. קמפאסו/GettyImages, Borja B. Hojas

ריאל מדריד - פנאתינייקוס 86:90

פנאתינייקוס ספגה שלשום את ההפסד הראשון שלה העונה ביורוליג כאשר במפתיע נכנעה בפריז ונכנעה לראשונה מאז המפגש עם אולימפיאקוס בסוף חודש ספטמבר בסופרקאפ היווני. כדי להימנע מהפסד שני ברציפות, עליה לנצח את הקבוצה שעליה חגגה בגמר היורוליג האחרון, ריאל מדריד שמגיעה למפגש אחרי שני הפסדים רצופים - לבילבאו בליגה ולבאסקוניה ביורוליג באמצע השבוע. בכלל, הבלאנקוס עם שני ניצחונות העונה בשבעה משחקים בכל המסגרות, אבל בניגוד להפסד האחרון ביורוליג, הפעם הם יתייצבו עם פקונדו קמפאסו שהיה חסר להם מאוד אחרי ההשעייה שספג - איתו ובלעדיו מדובר בקבוצה שונה לחלוטין.

לקראת המשחק אמר לורנזו בראון, שעוד היה מנקודות האור של פאו בהפסד לפריז: "בעיה אחת? הפסדנו בגלל הרבה יותר. לא שיחקנו טוב בהגנה, לא לקחנו כדורים חוזרים שהיינו צריכים והפסדנו בכל המאבקים, אבל זה לא היה עניין מנטלי. נגד ריאל מדריד תהיה לנו הרבה יותר מוטיבציה ונעשה את הכל כדי להיות מוכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully