וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון יחזור לסגל לידס: "בשורה טובה מאוד"

הקשר התאושש מהפציעה וצפוי לעלות מהספסל ביום שישי במשחק הצמרת נגד שפילד יונייטד (22:00, ספורט2): "אנחנו זקוקים לו ולדן ג'יימס נואשות", אמר מאמנו

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

מנור סולומון צפוי להיכלל בסגל לידס יונייטד ביום שישי בערב, כאשר היא תארח את שפילד יונייטד לקרב צמרת בצ'מפיונשיפ (22:00, ספורט2). סולומון נפצע לפני כשלושה שבועות בשריר הירך האחורי וסבל בנוסף גם מכאבי גב על פי הפרסומים, עבר הליך שיקום והחמיץ את ארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו ושל נבחרת ישראל נגד צרפת ואיטליה. כעת הוא שב לאימונים מלאים וכנראה יתחיל על הספסל.

שפילד יונייטד ירדה מהפרמיירליג בעונה שעברה והחלה את העונה מצוין, היא למעשה הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה בליגת המשנה באנגליה בתום תשעה מחזורים ומדורגת במקום השני רק בגלל הפרש השערים שלה לעומת זה של סנדרלנד. לידס, לעומת זאת, ניצחה רק ארבעה משחקים מתוך תשעה, אבל היא רחוקה בסך הכל שלוש נקודות מהפסגה, כזכור לפני פגרת הנבחרות ספגה שער מביך בדקה ה-90+7 מסנדרלנד ובעקבות ה-2:2 שמטה שתי נקודות יקרות.

מנור סולומון שחקן לידס מאוכזב. George Wood, GettyImages
יחזור לסגל. מנור סולומון/GettyImages, George Wood

סולומון כעת חוזר לסגל אחרי שבלידס התאמצו להשאירו באנגליה בפגרת הנבחרות, על אף שתחילה הוא זומן לסגל נבחרת ישראל על ידי רן בן שמעון ושוחרר רק לאחר "התייעצות עם רופא הנבחרת".

מאמנו בלידס יונייטד, דניאל פארקה, אמר היום על הישראלי: "מנור סולומון ודן ג'יימס חוזרים לסגל וזו בשורה טובה מאוד. הם מתאמנים מסוף השבוע ולמנור אולי קצת יותר קל כי הוא חזר אחרי שלושה שבועות לעומת דן שנעדר כשישה. אנחנו זקוקים להם נואשות".

השניים לא צפויים לפתוח בשישי במשחק הצמרת, אבל בהחלט יוסיפו כוח אש משמעותי ללידס שחסרה מאוד את שני שחקני הכנף שלה. סולומון, שהושאל מטוטנהאם הקיץ, ערך שתי הופעות בלבד מתחילת העונה וב-152 הדקות ששיחק בישל בניצחון 0:2 על האל סיטי וגם היה זה שאיבד את הכדור במהלך שהוביל לשער בהפסד 1:0 לברנלי. מאז הפציעה, לידס ניצחה פעמיים וסיימה בשתי תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully