וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע דורש מאסר בפועל: "בן ידר ראה בקורבן חתיכת בשר"

בצרפת מעריכים שהחלוץ בדרך לשנה בכלא: "אני לא זוכר דבר, לא יכול לומר אם עשיתי את זה. אני מתנצל בפניה ובפני המשפחות, האלכוהול הרס את חיי", טען להגנתו במשפט

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

וויסאם בן ידר, חלוץ נבחרת צרפת לשעבר שמואשם בתקיפה מינית, התייצב אתמול (שלישי) אחר הצהריים בבית המשפט בניס בידיעה שהוא עשוי בקרוב מאוד לשבת מאחורי סורג ובריח. בן ידר בן ה-34, שכיכב בשנים האחרונות בליגה הצרפתית והקיץ שוחרר על ידי מונאקו, נעצר כידוע לפני כחודש וחצי אחרי שנחשד בתקיפת בחורה צעירה ברכבו וכעת התובע בניס דורש שייענש במאסר בפועל למשך שנה.

בן ידר הגיע לבית המשפט כשהוא חובש כובע בניסיון להסתיר את פניו ולהסתתר מהצלמים הרבים שהמתינו לו, גם כיסה את פניו וזאת כשבידיו תיק עם חפציו. פסק הדין יינתן ב-12 בנובמבר, ועל פי התקשורת הצרפתית הוא בהחלט צריך לחשוש מכניסה לכלא למשך כשנה בשל דרישת התובע, לפיו "בן ידר ראה בקורבן חתיכת בשר שהוא יכול לנצל". הוא גם מתל ביקורת חריפה על טיעוניו והסבריו של בן ידר.

וויסאם בן ידר, חלוץ צרפתי בבית המשפט. GettyImages
בן ידר בבית המשפט בניס. "ראה בקורבן חתיכת בשר"/GettyImages

ב-6 בספטמבר בן ידר בילה לבדו במגרש חנייה בקאפ ד'איל, קרוב למקום מגוריו. קבוצת צעירים עברה במקום ואחד מהם זיהה את הכדורגלן והעיד כי היה עם בקבוק ויסקי וקולה ברכבו, כשהוא כבר שתוי. במהלך המעצר, בו נטען כי היה "עם עיניים בורקות וריח של אלכוהול", נמצא בן ידר עם כמות אלכוהול הגבוהה משמעותית מהמותר.

מתוך קבוצת הצעירים, בחורה ילידת 2001 ובחור נוסף הצטרפו לסיבוב ברכבו של בן ידר. האחרון עזב והותיר את השחקן לבדו עם הצעירה. "שמת את היד שלך בין ירכיה וניסית לנשק אותה", אמר באחד הדיונים בחודש שעבר השופט לבן ידר. "היא אמרה שהיא לא מעוניינת, אבל לא נתת לה ללכת". לפי עדותה של הצעירה, בן ידר "ניסה לאונן" מולה, אך "לא הגיע לזקפה". היא הצליחה לברוח בסופו של דבר והתחבאה מאחורי פח אשפה, טענה שמצלמות האבטחה במקום איששו.

בן ידר כעת מואשם לא רק בתקיפה מינית, אלא גם בנהיגה תחת השפעת אלכוהול ובסירוב לציית לשוטר. במשפט שיגזור את גורלו ואשר התקיים אתמול, המשיך החלוץ לטעון לחפותו והתעמת עם הטענות, אבל מבלי לספק כל הוכחה שתשרת אותו. הוא הודה רק בצריכה מופרזת של אלכוהול ברכב הפיג'ו שלו במגרש החנייה הסמוך לביתו. ומה הייתה הסיבה מלכתחילה לכך שיצא לשתות לבדו ליד רכבו במגרש החנייה?

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
וויסאם בן ידר, חלוץ מונאקו. GettyImages
בן ידר בימים טובים יותר. גזר הדין בחודש הבא/GettyImages

"חשבתי שזה יכול לעשות לי טוב, יגרום לי לשכוח ויעזור לי להפסיק לחשוב", טען בן ידר שתיאר את עצמו כ"אדם בודד שמצא מחסה מאחורי אלכוהול". בן ידר, שנמצאה כמות אלכוהול גבוהה מאוד בדמו, הדגיש שוב ושוב שהוא "לא זוכר כלום" מהאירוע. "אני אפילו לא יכול לומר אם עשיתי את זה. זה בגלל האלכוהול, אבל אני דואג לעצמי ומנסה לרפא את עצמי".

עורכי דינו אף הבהירו כי מאז מעצרו בתחילת ספטמבר, הוא נמצא בהליך של סדרת טיפולים בבית החולים בניס, כולל סדרת פגישות עם פסיכולוג והתייצבות קבועה בקבוצת תמיכה של אלכוהוליסטים אנונימיים.

בן ידר ביקש מחילה מהשופטים והבהיר: "לא הייתי עצמי. כשאני שותה, אני לא אותו בן אדם. אני מבין שאלכוהול זו הטעות הכי גדולה של חיי. אני באמת לא זוכר מה קרה, אבל בלי אלכוהול כל זה לא היה קורה. אני מבקש סליחה ממנה, מהמשפחה שלה ומהמשפחה שלי". גזר הדין כאמור יתפרסם ב-12 בנובמבר והתובע דורש מאסר בפועל בנוסף לשנה וחצי של מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully