וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאסי וגנאח כשירים, להפועל ב"ש מחכה אתגר אחרי ההצלחה בטרנר

16.10.2024 / 16:37

השניים שלא הצטרפו לנבחרת הצעירה בגלל פציעות, שבו לאימונים ויעמדו לרשות קוז'וך ביום ראשון בפתח תקוה - שם למאמן תהיה הזדמנות להעריך את השיפור גם במשחק חוץ

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

בשורות טובות להפועל באר שבע לקראת החזרה לליגת העל מפגרת הנבחרות. ניב אליאסי ואמיר גנאח שסיימו את משחק הליגה האחרון מול הפועל ירושלים עם פציעות שבגללן לא המריאו עם הנבחרת הצעירה למשחקים בחו"ל, כבר התאמנו הבוקר (רביעי) בצורה מלאה והם יעמדו לרשותו של רן קוז'וך לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה ביום ראשון (20:15, ספורט2).

הפועל באר שבע תגיע למשחק אחרי שלושה ניצחונות ליגה, שהקפיצו אותה למקום השלישי. כל הניצחונות היו באצטדיון טרנר וביום ראשון יחכה לקבוצה משחק חוץ באצטדיון שלמה ביטוח. עד כה ניצחה הקבוצה בחוץ את עירוני קרית שמונה במחזור הראשון ונראתה טוב גם במשחק בו הפסידה למכבי תל אביב בבלומפילד. זו תהיה הזדמנות לקוז'וך להעריך את היכולת של שחקניו המשתפרים והמתחברים גם במשחק מחוץ לטרנר.

אמיר גנאח הפועל באר שבע. ברני ארדוב
קיים אילון מלא ויעמוד לרשות קוז'וך. גנאח/ברני ארדוב

באימון הבוקר נטלו חלק נציגי הקבוצה בנבחרת הלאומית מתן בלטקסה, דן ביטון ואליאל פרץ. בלטקסה פתח מול צרפת ואיטליה, ביטון קיבל דקות כמחליף מול צרפת ופרץ לא זכה לדקות משחק. בקבוצה מוצאים גם בכך שהיו להם שלושה נציגים בנבחרת, עוד סימן לתקופה הטובה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully