וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לישראל אחרי יותר מעשור: קני בוינטון חתם בהפועל חיפה

16.10.2024 / 16:12

הגארד הוותיק (33, 1.88) ששיחק בעונת 2013/14 בברק נתניה ובהפועל גלבוע/גליל, יצטרף לסגל של אלעד חסין שסובל מהעזיבה הזמנית של סילבן לנדסברג והפציעה של מאט קולמן

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הגארד האמריקאי הוותיק קני בוינטון. השחקן החל את קריירת המשחק שלו לפני למעלה מעשור בישראל, כששיחק לתקופה קצרה בברק נתניה ואז עד סיום העונה בהפועל גלבוע/גליל. הוא מגיע לחיפה בשל העובדה שהגארד מאט קולמן סובל מפציעת שריר וצפוי להיעדר בתקופה הקרובה.

בוינטון (33, 1.88), בוגר אוניברסיטת פלורידה, החל את הקריירה המקצוענית שלו בישראל עם חמישה משחקים בנתניה, שוחרר ועבר לגלבוע/גליל, איתה הגיע לפלייאוף כשהוא רושם במהלך העונה 11.5 נקודות למשחק. משם המשיך לליגה הראשונה בצרפת, בטורקיה, וברוסיה. בקיץ 2018 הגיע לסין ושיחק שם באופן רצוף עד לשנת 2023. בינואר 2023 חזר לאירופה וחתם בגראבלין הצרפתית, כשבתחילת העונה שעברה חזר לסיצ'ואן מסין.

קני בוינטון, הפועל חיפה. הפועל חיפה, אתר רשמי
שב לישראל. קני בוינטון/אתר רשמי, הפועל חיפה

הפועל חיפה פתחה את העונה עם הפסד להפועל חולון, אחרי שלא הצליחה להעפיל גם מהבית בגביע ווינר. החבורה של אלעד חסין חסרה את המתאזרח המוביל שלה, סילבן לנדסברג, שהיה אמור להוביל אותה ונכון לעכשיו הודיע שלא יחזור בשל המצב הבטחוני ולא ברור מתי יגיע. חיפה תארח במוצאי שבת ברוממה, תחת מגבלות קשות, את אליצור נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully