וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לכלא: שחקן הפרמיירליג לשעבר התנצל על צילום סרטוני סקס

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 14:48

הואנג ווי ג'וי, חלוץ נבחרת דרום קוריאה ונוטינגהאם לשעבר, תיעד נשים באקט מיני איתו, בפרשה שנחשפה בעקבות ניסיון הסחיטה של גיסתו. התביעה דורשת עונש מאסר של 4 שנים

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

שחקן הפרמיירליג לשעבר, הואנג ווי ג'ו, התנצל על שצילם בחשאי מפגשים מיניים עם בנות זוגו ועלול לספוג עונש מאסר כבד. השחקן הבינלאומי של נבחרת דרום קוריאה, 31, צילם שתיים משותפותיו לשעבר ללא הסכמתן בארבע הזדמנויות שונות בין יוני לספטמבר 2022.

היום (רביעי) הוא התייצב בבית המשפט בפעם הראשונה בסיאול, והתביעה דרשה עונש מאסר של ארבע שנים.

הוואנג ווי-ג'ו, חלוץ נוריץ'. GettyImages
טען שהוא לא הפיץ, אך עצם הצילום אסור ופסול. הואנג/GettyImages

המקרה עלה לכותרות בשנה שעברה, כשהוא הגיש תלונה נגד אשתו של אחיו הגדול - על זה שהיא שיתפה תמונות אינטימיות שלו וסרטונים לאינסטגרם ואף סחטה אותו. גיסתו נידונה בספטמבר לשלוש שנות מאסר בגין ניסיון הסחיטה לאחר שהואנג תבע אותה.

עם זאת, במהלך החקירה המשטרה מצאה אז ראיות למעשה של צילום לא חוקי של הסרטונים מצדו. הוא הודה בכל האישומים ואמר שהוא "מצטער מאוד".

הואנג התנצל בפני בית המשפט ואמר שהוא "ייקח את האירוע הזה כלקח": "לא אעשה שום דבר רע בעתיד ואעשה כמיטב יכולתי ככדורגלן. אני מתנצל באמת ובתמים בפני הקורבנות שהושפעו ממעשיי, ואני מצטער מאוד על האכזבה שגרמתי לכל מי שאכפת לי ותמך בי".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הוואנג ווי-ג'ו, חלוץ נוריץ', מתעד עצמו באקט מיני עם בת זוגו. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
גיסתו העלתה בניסיון לסחוט אותו? מתוך הסרטונים/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

לחלוץ יש 62 בופעות במדי נבחרת דרום קוריאה. הוא חתם בנוטינגהאם פורסט אחרי שהגיע מבורדו ב-2022 לפני שהושאל לאולימפיאקוס, סיאול, נוריץ' ואלאניאספור. הוואנג עזב את פורסט כדי להצטרף לקבוצה האחרונה בספטמבר. תאריך גזר הדין נקבע ל-18 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully