וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער חדש: מכבי תל אביב סיכמה עם סימון סלוגה הקרואטי

16.10.2024 / 13:26

כפי שפרסמנו: אחרי שנשארה עם שוער בכיר אחד בגלל פציעת מליקה, האלופה החליטה לצרף שוער זר. סלוגה (31, 191 ס"מ), ששיחק בעבר בלודוגורץ, בלוטון ובנבחרת קרואטיה, יוכל להירשם לליגה האירופית. משפתי ימשיך להיות השוער הראשון

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על צירופו של סימון סלוגה, 31, השוער הקרואטי. כפי שפורסם אתמול, האלופה רצתה לצרף שוער זר בעקבות הפציעה הקשה של אופק מליקה. השוער הצעיר והמוכשר שבר את כף רגלו באימון לפני כשבוע וחצי ותקופת ההיעדרות שלו תארך כשלושה חודשים. מדובר בתקופה אינטנסיבית לאלופה, במהלכה היא תשחק במקביל לליגת העל גם בליגה האירופית.

לקבוצה יש כרגע כשוער משנה את רועי עמדי, בוגר מחלקת הנוער, אבל כשהיא נשארת רק עם שוער בכיר אחד כמו רועי משפתי, זה עלול להיות מסוכן עבורה ולכן בחרה בסלוגה גבה הקומה (191 ס"מ). משפתי ימשיך להיות השוער הראשון של הצהובים. למכבי תל אביב היה מקום לזר שישי, לצד טייריס אסנטה, נמניה סטואיץ', איסוף סיקוקו, ווסלי פטאצ'י והנרי אדו.

על פי תקנון אופ"א, אם אחד משני השוערים הבכירים (מ-LIST A) הוא פצוע או חולה או נעדר ליותר מ-30 יום (כמו במקרה של ברצלונה, שרשמה את שצ'זני במקום טר סטגן) - ניתן לרשום אותו גם לליגה האירופית, כך שסלוגה יעמוד לרשותו של לאזטיץ' במשחקים הקרובים באירופה.

השוער הקרואטי סימון סלוגה. Tony Marshall/, GettyImages
השוער הקרואטי סימון סלוגה/GettyImages, Tony Marshall/
שוער מכבי תל אביב אופק מליקה. ברני ארדוב
מליקה מגובס/ברני ארדוב

הוא החל את דרכו ברייקה הקרואטית, משם עבר לפומוראץ' וללוקומוטיבה בהשאלה, הושאל גם לספציה האיטלקית (שבה לא שיחק), ולאחר מכן ללוטון האנגלית (91 הופעות בין ב019 ל-2022) ומשם ללודוגורץ.
סלוגה ערך 3 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של קרואטיה ובנוסף ייצג את הנבחרות הצעירות של קרואטיה.

כפי שכתבנו, למרות שחלון ההעברות נסגר, מכבי תל אביב יכלה לצרף שוער זר שהיה ללא חוזה לפני ה-18 בספטמבר (אז נסגר החלון). כך עשתה ברצלונה, שנותרה ללא מארק-אנדרה טר-סטגן והחליטה לצרף את וויצ'ך שצ'סני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully