וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון וגליל עליון מחפשות ניצחון שני ברציפות

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 13:07

המחזור השלישי בליגת העל ייצא לדרך בחמישי (20:10) כשהאדומים מכפר בלום יארחו את הסגולים של גודס רגע לפני המשחק החשוב בליגת האלופות נגד איגוקאה. יותם חנוכי ימשיך להיעדר

שחקן הפועל חולון יפתח זיו. דני מרון
ימשיך במומנטום? זיו/דני מרון

משחקי המחזור השלישי בליגת העל ייצאו לדרך כבר מחר (חמישי, 20:10) באולם האנרבוקס בחדרה שם תארח הפועל גליל עליון את הפועל חולון. המשחק היה אמור להיערך במקור ביום שישי בצהריים, אלא שבעקבות בעיית לוח זמנים באולם בחדרה לא יכלה גליל לארח שם, וכשבחנה את האפשרויות העומדות בפניה ביקשה להקדים את המשחק ביום, מהלך שהתקבל על ידי הפועל חולון.

אנחת רווחה גדולה נרשמה בגליל אחרי הניצחון הגדול שהשיגה הקבוצה שלשום על גלבוע/גליל בגן נר. החבורה של גוני יזרעאלי ידעה שיש לה לוח משחקים לא פשוט בתחילת העונה, ורצו להשיג ניצחון שיעזור להם מבחינה של ביטחון וגם ייתן מקדימה לקראת המשך הליגה, והוא הגיע בשלב מוקדם עם תצוגה של כדורסל טוב. בגליל השיגו את הניצחון למרות ששלושה זרים קלעו בספרות כפולות, כשלשאקו ג'ויסטון ואחמד היל היה זה משחק שני ברציפות. בקבוצה יודעים שיצטרכו תרומה גבוהה גם מהם כדי להפתיע את חולון.

הפועל חולון פתחה את משחקיה בליגה בניצחון די נוח על הפועל חיפה, למרות יכולת לא גבוהה במיוחד. החבורה של גיא גודס, ללא אלייז'ה מיטרו-לונג שצפוי להיעדר גם מהמשחק הקרוב ויותם חנוכי שייעדר בשבועות הקרובים, קיבלה תרומה מצוינת ממרכוס בינגהאם ויפתח זיו את המשחק שנערך באותו אולם בו תשחק מחר. בחולון יודעים שבשבוע הבא מחכה להם משוכה משמעותית בדמותה של איגוקאה הבוסנית בהונגריה, משחק שהפסד בו יקרב את סיום העונה האירופית של הסגולים, ובחולון רוצים להגיע למשחק הזה באנרגיות טובות ובמומנטום חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully