וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותח שנה וסוגר מעגל: המיזם של אנדי רם

אנדי רם ציין את פתיחת השנה לתכנית ה"הד סטארט" ע"ש אביו עמי רם ז"ל במרכז הטניס והחינוך ירושלים בו התאמן רם בילדותו: "רואה בכך זכות אדירה"

אנדי רם במרכז הטניס והחינוך בירושלים. יחצ,
אנדי רם במרכז הטניס והחינוך בירושלים/יחצ

אתמול (חמישי) הגיע כוכב הטניס הישראלי אנדי רם למרכז הטניס והחינוך ירושלים לפגוש את הילדות והילדים שישתתפו השנה בתכנית ה"הד סטארט" - תכנית ייחודית שמטרתה להעצים את הטניסאיות והטניסאים הצעירים על-ידי טיפוח מנהיגות מקומית צעירה דרך משחק הטניס. מדובר בתוכנית המתקיימת זו השנה הרביעית, ושנה שנייה בירושלים, אותה יזם אלוף העבר בטניס אנדי רם, על-שם אביו עמי רם ז"ל.

מטרת תכנית ה"הד סטארט", אותה מוביל שוקי רחמן, מנהל תחום חינוך וקהילה במרכזי הטניס והחינוך בישראל, הנה מעבר לאימוני הטניס השבועיים. משתתפי "הד סטארט" בגילאי 10 עד 14 נהנים מפעילויות העשרה והעצמה במסגרת מפגשים שבועיים על הרצף החינוכי-חברתי.

פעילויות אלו מתקיימות גם בהשתתפות הורי הילדות והילדים וכוללות סדנאות, קבוצות דיון, סימולציות להתמודדות עם קשיים ויוזמות קהילתיות משותפות.

כל אלה יובילו לחיזוק החוסן האישי, הערכי והקהילתי של הילדות והילדים במעבר מגיל הילדות לתקופת הנעורים, ובהמשך, כאנשים בוגרים, לחיים בעלי משמעות, תרומה והשפעה, כל אחד לפי בחירתו, כל אחד לפי דרכו, על מגרשי הטניס ובתחומים אחרים. בכל הקשור לסדנאות כישורי חיים, מרכזי הטניס והחינוך משתפים פעולה עם עמותת ערכים בספורט.

במהלך אירוע פתיחת התכנית במרכז הטניס והחינוך ירושלים, זכו הילדות והילדים לשחק מול אנדי רם עצמו, ולהתנסות במשחק מול אחד מהטניסאים הישראלים המצליחים ביותר בהיסטוריה. רם, שדורג בעבר במקום החמישי בעולם בזוגות וזכה באליפות ישראל בטניס ב-2003, שיתף פעולה עם הילדים במשחקי טניס והעניק להם רגעים של הנאה והשראה.

אנדי רם במרכז הטניס והחינוך בירושלים. מרכזי הטניס והחינוך בישראל,
אנדי רם במרכז הטניס והחינוך בירושלים/מרכזי הטניס והחינוך בישראל

"אני נרגש לפתוח שנה רביעית לתכנית ההד סטאר פה בירושלים במרכז בו גדלתי. יזמתי את התכנית יחד עם מרכזי הטניס והחינוך בישראל במטרה לקדם מוביליות חברתית וערכים בקהילה. בזכות התכנית הזו, הילדות והילדים מקבלים הזדמנות ללמוד לא רק איך להיות שחקנים טובים יותר, אלא גם איך להיות אנשים טובים יותר," אמר אנדי רם במהלך האירוע. "אני גאה להקדיש את התכנית לזכרו של אבי, עמי, ולראות איך הזיכרון שלו ממשיך לחיות דרך הדור הבא. אני רואה במפגש הבלתי אמצעי הזה, פנים אל פנים, זכות אדירה עבורי ועבור המאמנים, להאיר את יומם של הילדים ולהעניק לכם כלים וכישורים לכל החיים דרך משחק הטניס. בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לשותפנו לדרך עמותת ערכים בספורט המלווים אותנו מתחילת הדרך" סיים רם.

שוקי רחמן, ראש תחום קהילה מרכזי הטניס והחינוך בישראל: "מרכזי הטניס והחינוך חרטו על דגלם מיום הקמתם להפיץ את בשורת הטניס, החינוך והמצוינות בישראל לכמה שיותר ילדות, ילדים, נוער ומבוגרים גם יחד. זאת על מנת להעניק להם כישורים וכלים לחיים דרך החוויה הספורטיבית. תכנית הד-סטארט ביוזמתו של אנדי רם היא הלכה למעשה מימוש חזון הארגון"

מרכזי הטניס והחינוך בישראל הינו מוסד ללא כוונת רווח, שנוסד בשנת 1976 ומהווה כיום את אחד מארגוני הספורט החברתיים הגדולים בישראל. הארגון, שהנו מועדון הטניס המוביל והגדול בישראל מפעיל 18 מרכזים מקריית שמונה וטבריה בצפון ועד לערד ובאר שבע בדרום, המונים קרוב ל - 200 מגרשי טניס מקצועיים. חזון הארגון הנו לאפשר לכל ילד בישראל ללא הבדל רקע, דת, מין, יכולת גופנית או כלכלית את ההזדמנות ללמוד את "משחק החיים" דרך משחק הטניס.

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully