וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת מעגל מרגשת: מכבי רמת גן חוגגת ניצחון באירופה

עודכן לאחרונה: 16.10.2024 / 9:02

החבורה מזיסמן יצאה מפיגור ברבע האחרון נגד ריגה בדרך לניצחון ביתי בצ'כיה, 22 שנים אחרי שליאור ליובין הוביל אותם בפעם האחרונה לניצחון אירופה. ברנר: "גאים שהצלחנו לנצח משחק משמעותי עבורנו"

תקציר: ארגנטינה - בוליביה 0:6/ספורט1

מכבי רמת גן השיגה אמש (שלישי) את ניצחונה הראשון בליגת האלופות של פיב"א, כשגברה 71:78 על VEF ריגה באופאבה שבצ'כיה. בזכות הניצחון, והניצחון המקביל של טלקום בון על א.א.ק אתונה, כל הקבוצות בבית של רמת גן מחזיקות במאזן של ניצחון והפסד אחרי שני מחזורים.

הניצחון היה הראשון של רמת גן באירופה מאז שנת 2002, כשגברה על אופאבה הצ'כית, העיר שמארחת כיום את משחקי הבית של רמת גן בשל המלחמה בישראל. המצטיין אז במשחק היה הכוכב הגדול של הקבוצה, ליאור ליובין ז"ל שהלך לעולמו בשנה שעברה.

רוברטו גלינאט, מכבי רמת גן. באדיבות מכבי "קבוצת כנען" רמת גן, אתר רשמי
הוביל. גלינאט/אתר רשמי, באדיבות מכבי "קבוצת כנען" רמת גן

*****

רמת גן הגיעה למשחק עם תחושה שאם תחבר משחק טוב יש לה סיכוי לנצח את הלטבים המנוסים, ואכן על הפרקט התפתח משחק בשליטה של הקבוצה של שמוליק ברנר. במהלך הרבע השלישי ביצעה ריגה ריצה משמעותית, הפכה את התוצאה, והיה נראה שהחבורה מזיסמן בדרך להפסד, אלא שהתעלות ב-10 הדקות האחרונות אותם ניצחה רמת גן 16:27, סידרה להם את הניצחון.

רוברטו גלינאט ואמין סטיבנס הובילו את קלעי רמת גן עם 16 נקודות כל אחד, כשהסנטר מוסיף גם 8 ריבאונדים למאזן. דרו קרופורד קלע 13 נקודות, קנדל מקולום הוסיף 11 ורועי הובר תרם 7 משלו. אייזיאה מיילס, שחזר אחרי כמה שבועות לפעילות קלע 5 בלבד ב-27 דקות על הפרקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי רמת גן שמוליק ברנר. אודי ציטיאט
"מאוד מתרגשים". ברנר/אודי ציטיאט

"זה ניצחון גדול בשבילנו", אמר שמוליק ברנר אחרי המשחק, "אנחנו מאוד מתרגשים להשיג את הניצחון הראשון של מכבי קבוצת כנען רמת-גן ב-BCL. זה לא היה פשוט, שיחקנו נגד קבוצה חזקה, אגרסיבית ומנוסה מאוד במעמדים האלה. בהתחשב בזה שלא היינו בערב הקליעה הכי טוב שלנו, אנחנו מאוד מאוד שמחים וגאים שהצלחנו להוציא את תכנית המשחק ההגנתית שלנו לפועל ולנצח משחק שהוא מאוד משמעותי בשבילנו בכלל, ובטח להמשך".

רמת גן נתקלה בימים האחרונים בסיטואציה לא פשוטה עם בעיית הטיסות לישראל, ובקבוצה קיבלו החלטה להישאר באירופה עד ליום שישי בבוקר אז יחזרו לישראל. הקבוצה תעשה את החג בצ'כיה כשבית חב"ד בקרקוב יארגן לקבוצה את ארוחת החג ויביא לאנשיה את ארבעת המינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully