וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס: "הניצחון הזה מראה את הפוטנציאל". בוורלי: "פתיחה טובה"

מאמן הפועל ת"א גאה בשחקניו אחרי הניצחון על גראן קנאריה: "שמרנו אותם על 7 אסיסטים, זה שיא שלילי". בוורלי המצטיין: "המפתח היה תקשורת, וריבאונד הגנה"

תיקתקנו, 15.10/ספורט1

הפועל תל אביב ממשיכה להתחבר. הקבוצה של סטפנוס דדאס רשמה הערב (שלישי) ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, והנחילה לגראן קנאריה הפסד ראשון ביורוקאפ לאחר ניצחון 66:79 במשחק "ביתי" בסמוקוב, בולגריה. דדאס הידק את הרוטציה ביחס למשחקים קודמים, לא שיתף את גיא פלטין ונועם יעקב, אבל קיבל משחק נהדר נוסף מפטריק בוורלי שסיים עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חטיפות. תומר גינת הוסיף 14 נקודות, וגם איש ווינרייט (12) וברונו קאבוקלו (11) הגיעו לספרות כפולות.

הפועל הגבילה את גראן קנאריה על 7 (!) אסיסטים בלבד מול 16 איבודים, כשהספרדים מסיימים עם 31.7 אחוז לשתיים ו-33.3 אחוז לשלוש.

סטפנוס דדאס, מאמן הפועל תל אביב. הפועל "שלמה" תל אביב, אתר רשמי
הידוק הרוטציה עבד היטב. דדאס/אתר רשמי, הפועל "שלמה" תל אביב

פטריק בוורלי: "המפתח היה תקשורת, וריבאונד הגנה, יצאנו ככה למעבר. זאת עונה ארוכה, הניצחון הזה לא אומר המון, יש לנו עוד הרבה משחקים לפנינו, אבל אין ספק שזאת פתיחת עונה טובה".

סטפנוס דדאס: "נצחון חשוב מאוד בשבילנו. העוזרים שלי עשו עבודה טובה בהכנה למשחק. לא קיבלנו באף רבע יותר מ-20 נקודות, שמרנו אותם על 7 אסיסטים ו-16 איבודים, אולי זה שיא שלילי לגראן קנאריה, שהייתה אלופת המפעל לפני שנתיים. הניצחון הזה מראה את הפוטנציאל שיש לנו ואת הדרך הטובה שאנחנו נמצאים בה לאחרונה. זה הכל. אנחנו שמחים, תודה לאוהדים שעקבו איתנו לכאן, זה עזר לנו ברגעים קשים. בשבת אנחנו בדרייב אין במשחק בית, מחכים לאוהדים. זה לא יהיה משחק קל, כולם יבואו לחגוג וליהנות, זה יהיה עוד מאבק, נצטרך להיות מוכנים כקבוצה. קודם כל ננצח ואז נחגוג גם שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully