וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה מודה: "ציפיתי להיות שחקן הרכב ולהשפיע מההתחלה"

הקשר התראיין לפודקאסט הרשמי של מכבי חיפה, סיפר על ההחלטה לחתום במועדון וגם שלח מסר לגזענים: "שיטפלו בזה באותה רצינות כמו שמטפלים בארה"ב"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

גדי קינדה פתח את העונה כשחקן ספסל אצל ברק בכר, ומודה שהוא שואף ליותר. בריאיון שהעניק לפודקאסט הרשמי של מכבי חיפה, סיפר הקשר: "מבאס להיות שחקן ספסל. ציפיתי להיות שחקן הרכב ולהשפיע מההתחלה, אבל יש כאן שחקנים טובים מאוד וכל אחד חושב שהוא צריך להיות בהרכב. כשתגיע ההזדמנות שלי, אצטרך לקחת אותה בשתי ידיים".

קינדה חזר לישראל בינואר השנה, אחרי שנים מוצלחות במדי קנזס סיטי ב-MLS. למרות שהחזיק בהצעות נוספות, כולל ממכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, הוא בחר בירוקים.

"משהו בלב אמר לי מכבי חיפה. כשחזרתי לארץ, היו כמה הצעות והרגיש לי נכון ללכת למכבי חיפה", אמר. "זה מועדון גדול ששואף תמיד למצוינות ולהיות בטופ. יש לחץ, אבל זה לחץ חיובי שאני אוהב. מאוד רציתי להגיע לקבוצה שמתמודדת על תארים ולוקחת אליפויות וגביעים. אני חולם על זה, מדמיין את זה ומאמין שנעשה את זה".

גדי קינדה, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חולם על תואר. גדי קינדה/מאור אלקסלסי

קינדה אף נזכר במעבר לקנזס סיטי, שהפך לסיפור הצלחה. "באתי לארצות הברית ולא כל כך ידעתי לאן הגעתי. הייתי אז אולי בכושר הטוב בחיי, זה נמשך עוד מהימים בבית"ר. דברים פשוט זרמו לי, הכל עבד והכל הלך. היו לי בזמנו כמה הצעות, אבל רציתי חוויה וחשבתי שבארצות הברית אני אמצא אותה. בזמנו לא היה שם אף ישראלי שנשאר יותר מחצי שנה, ורציתי לנסות חוויה חדשה. הכל התחבר שם".

לסיום, שלח קינדה מסר לגזענים ביציעים. "אני באופן אישי לא חוויתי גזענות בארצות הברית. בארץ חוויתי קצת גזענות פה ושם, אבל בארצות הברית הרגשתי איך מטפלים בנושא הזה בצורה רצינית. הבנתי שהם לא עושים צחוק בנושא הזה, אלא שהם נכנסו לזה חזק. הלוואי שגם בארץ יתייחסו לנושא הזה באותה רצינות. אנחנו חלק מהמדינה, אוהבים את המדינה ורוצים שיתייחסו אלינו באופן שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully