וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגע ללא הגבלות: צרפת תארח את ישראל בפריז לעיני קהל

ב"RMC" פורסם כי התקבל אישור רשמי לכך שמפגש ליגת האומות יתקיים בסטאד דה פראנס בנוכחות אוהדים, לפחות בשלב זה: "המשחק הכי רגיש של השנה"

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

בצרפת תהו בימים האחרונים כיצד תפעל המשטרה המקומית והאם הרשויות יאפשרו את קיום משחק ליגת האומות נגד נבחרת ישראל בחודש הבא, ב-14 בנובמבר, בנוכחות צופים. היום (שלישי) התקבלה ההחלטה ונמסרה הודעה רשמית מהמשטרה הצרפתית לפיה המשחק יתקיים באצטדיון סטאד דה פראנס "בתנאים רגילים", משמע בנוכחות קהל.

"זה המשחק הכי רגיש של השנה", נכתב ב"RMC". פורסם לא אחת בתקופה האחרונה כי בצרפת נבחנה האפשרות לקיים את המשחק בדלתיים סגורות או להעבירו לפארק דה פראנס מסיבות ביטחוניות שיאפשרו את קיומו בנוכחות צופים. כאמור, הוא יישאר בסטאד דה פראנס וספק אם יוטלו הגבלות כאלה ואחרות לנוכח ההודעה האחרונה, אך הכל בהתאם להתפתחויות אפשריות בשבועות הקרובים - בצרפת הבהירו שלא ניתן לשלול אופציה שהרשויות יתערבו בסמוך למועד וייאלצו להורות בלית ברירה על קיומו בדלתיים סגורות.

שחקן נבחרת צרפת, מייקל אוליסה, מול שחקן נבחרת ישראל, אוסקר גלוך. רויטרס
ייפגשו גם בפריז לעיני קהל, נכון להיום. גלוך ואוליסה/רויטרס

בכל אופן המשחק יתקיים ב-14 בנובמבר ויאובטח בצורה יוצאת דופן, כולל אבטחת יחידות העילית של צרפת במטרה להבטיח את שלום הנוכחים באצטדיון שמכיל כ-80 אלף מושבים. המשחק, כצפוי, הוגדר כ"בעל סיכון גבוה מאוד". שלושה ימים אחריו תמשיך נבחרת ישראל למשחק "בית" בהונגריה נגד בלגיה, שיסיים את קמפיין ליגת האומות הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully