וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה רע לתפארת: הנבחרת הצעירה הפסידה גם לבולגריה

הקמפיין הגרוע בתולדות הנבחרת עד גיל 21 הסתיים עם 1:0 "ביתי" בהונגריה ובמקום האחרון בבית במוקדמות היורו, לוזון ושחקניו עם ניצחון בודד ותשעה הפסדים

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל מדבר לאחר ההפסד לאסטוניה/ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת הצעירה של ישראל עלתה הערב (שלישי) לכר הדשא בהונגריה בידיעה שזהו בכל מקרה הקמפיין הגרוע בתולדותיה ושהיא בכל מקרה תסיים במקום האחרון בבית במוקדמות יורו 2025 עד גיל 21 לנוכח הניצחון של אסטוניה על קוסובו מוקדם יותר היום, אבל קיוותה לפחות לשפר את המאזן העלוב. לצערה הגדול, בביתה החדש בעיר גיור, היא שוב נכנעה לבולגריה וסיימה את הקמפיין המאוד מביך מבחינתה עם הפסד 1:0 ושלוש נקודות בלבד, במאזן של ניצחון בודד ותשעה הפסדים.

נבחרת ישראל מעולם לא סיימה קמפיין מוקדמות עם ניצחון אחד ובוודאי שלא עם תשעה הפסדים. גיא לוזון, אחרי ההפסד לאסטוניה בשבוע שעבר, הוריד לספסל את מוחמד אבו רומי ובמקומו עלה אוהד אלמגור, גם בהגנה נועם מלמוד החליף את ניקיטה סטוינוב שהצטרף לנבחרת הבוגרת, אבל השינויים לא עזרו, ישראל שוב נראתה רע מאוד ולהוציא מספר הזדמנויות מועטות שלא ניצלה, בסופו של דבר ספגה חצי דקה בתוך המחצית השנייה ולא הצליחה לשוב מזה. הניצחון היחיד שלה היה על אסטוניה, נבחרת שבסופו של דבר סיימה עם ניקוד יותר מכפול.

הרכב הנבחרת הצעירה: תומר צרפתי, רותם קלר (יהונתן מולדר, 90), סתיו למקין, נועם מלמוד, נועם בן הרוש, ניב יהושע (ינאי דיסטלפלד, 81), בר לין (לירן חזן, 62), ליאור קאסה, אורי עזו, אוהד אלמגור (אניס פורת עיאש, 62), סייד אבו פרחי (כרם זועבי, 62)

גיא לוזון, מאמן נבחרת ישראל הצעירה. GettyImages
ניצחון בודד ותשעה הפסדים בעשרה משחקים ללוזון ושחקניו/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 25: עדיין לא נרשם שום אירוע משמעותי במשחק, שמתנהל ברובו במרכז השדה. רואים שלשתי הנבחרות אין יותר מדי על מה לשחק.

דקה 39: הזדמנות ראשונה טובה של ישראל. עזו זיהה את קלר פורץ על האגף, מסר לו והמגן בנגיעה הוציא רוחב לבר לין שפספס את המסגרת בסנטימטרים.

דקה 40: עוד ניסיון של ישראל מצד שמאל, הפעם עזו קיבל כדור ברחבה וניסה לכבוש בבעיטה מסובבת, אבו פרחי הגיע ראשון לכדור החוזר ונבלם גם כן.

דקה 46: גול! 0:1 לבולגריה. אילייב פתח מבערים באגף, הגיע לאחד על אחד מול צרפתי ובעט כדור חד לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 62: חילוף משולש של לוזון, שהכניס את פורת עיאש, זועבי וחזן במקום אלמגור, אבו פרחי ולין. זה מה שיעיר את הנבחרת ששוב מתנהלת בעיקר במרכז המגרש?

דקה 76: בן הרוש הרים לחזן שנותר חופשי ברחבה, אבל נגח חלש מדי ולידיים של השוער הבולגרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully