וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי אימון ו-OUTWEAR מעוצבים: הבשורה של סקצ'רס

המותג SKECHERS משיק את קולקציית הביגוד החדשה לנשים לסתיו חורף 2024-25

סקצ'רס נשים סווטשירט 159.90-199.90 שקל, מכנס-נעליים 299.90. אור דנון,
סקצ'רס נשים סווטשירט 159.90-199.90 שקל, מכנס-נעליים 299.90/אור דנון

סקצ'רס, מותג הספורט והנוחות המוביל, משיק את קולקציית הביגוד החדשה לנשים לסתיו חורף 24-25, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת, עיצובים חדשניים ונוחות בלתי מתפשרת. מגוון רחב של פריטים המיוצרים מחומרים איכותיים ומותאמים לתנאי מזג האוויר הישראלי, סגנון מודרני וטרנדי, חמימות, נוחות וסטייל.

לדברי החברה, הקולקציה החדשה מציגה בגדי אימון פונקציונליים המיוצרים מבדים איכותיים המנדפים זיעה, המעניקים חופש תנועה ונוחות אופטימלית במהלך האימון. פלטת צבעים חורפיים חמים בינהם: בורדו, חום, ירוק מאצה, ורוד וסגול מעושן. הקולקציה כוללת את כל מה שנדרש כדי לשדרג את שגרת האימון וליצור חווית אימון מהנה ומעוררת השראה: סטים תואמים ועליוניות שמתאימות לכל סגנון ספורטיבי.

בנוסף, מגוון דגמי OUTWEAR מרהיבים, בינהם: מעילים דקיקים, ווסטים בגזרות אובר סייז ועליוניות עם גימור פרוותי. כל הפריטים מיועדים לשימוש יומיומי, ומעניקים חמימות ונינוחות בבית וגם מחוצה לו, מבלי להתפשר על הסטייל.

Skechers, The Comfort Technology Company® מפתחת ומעצבת נעליים, ביגוד ואקססוריז עם מגוון טכנולוגיות המבטיחות נוחות אופטימלית עם דגש על איכות בלתי מתפשרת ובמחירים נגישים. למותג 25 סניפים בישראל , אתר אונליין skechers.co.il ומעל-400 נקודות מכירה סיטונאיות.

מידות נשים XS-L, טווח מחירים: 89.9-349.9 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • ביגוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully