וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס נבחרת גרמניה חשף: הזמנתי נערת ליווי ופספסתי זכייה במונדיאל

מקס קרוזה נתפס במהלך נסיעה של הנבחרת למשחק ידידות בלונדון ונופה מהסגל למונדיאל 2014: "הייתי צריך לקחת חדר בקומה אחרת"

תקציר, ליגת האומות: גרמניה - הולנד 0:1/ספורט1

כמעט כל כדורגלן חולם על זכייה במונדיאל ומקס קרוזה גם כמעט הגשים את החלום הזה. למה רק כמעט? כי מה שעמד בינו לבין הנפה של הגביע העולמי היא החלטה אחת לא נכונה להזמין נערת ליווי לבית המלון של נבחרת גרמניה ב-2013. כך לפחות הוא טוען.

קרוזה בן ה-36 פרש לפני שנה אחרי קריירה מוצלחת שכללה בין היתר 14 הופעות ו-4 שערים בנבחרת גרמניה. בנובמבר 2013 הוא פתח בהרכב כשגרמניה ניצחה את אנגליה 0:1 במשחק ידידות בלונדון, אבל זו הייתה ההופעה האחרונה שלו עד נובמבר הבא. בזמן הזה המנשאפט זכו במונדיאל בברזיל והוא לא היה שם.

קרוזה משתתף בגרסת סלבס של "האח הגדול" ובאחת השיחות הוא סיפר שם: "שיחקנו פוקר בבית המלון והייתה אווירה רגועה. ואז אחד השחקנים אמר לי 'מקס, למה שלא תזמין מישהי לחדר שלך?'. עשיתי את זה. הלכתי לחדר, היא הגיעה, הייתה לי הרגשה לא טובה. התחלנו לדבר ואחרי 5 דקות הייתה דפיקה על הדלת. אלו היו עוזר המאמן האנזי פליק, והמנהל הספורטיבי אוליבר בירהוף. הם אמרו לי: 'תשלח אותה מפה, נדבר על הכול בבוקר'".

שחקן נבחרת אנגליה, סטיבן ג'רארד, מול שחקן נבחרת גרמניה מקס קרוזה, בשנת 2014. Shaun Botterill, GettyImages
קרוזה מול ג'רארד באותו משחק בלונדון/GettyImages, Shaun Botterill

קרוזה סיפר שהוא לא התחרט על כך שהזמין את אותה נערת ליווי, אלא הצטער שלא פעל קצת אחרת: "לא היה לי מספיק היגיון כשהזמנתי אותה לחדר שלי. בדרך כלל הייתי מזמין בשביל זה חדר נפרד, בקומה אחרת... יום אחר כך הבוסים אמרו לי שהם מרוצים מהיכולת שלי, אבל שאם הסיפור הזה יתפרסם, זה ייצור לנבחרת תדמית רעה.

"הם אמרו לי שאני חייב להתרכז בכדורגל, אחרת לא אהיה בסגל למונדיאל 2014. בהמשך העונה התנהגתי כמו שצריך, אבל עדיין לא נכללתי בסגל. עד היום אני מאוכזב, זו הייתה יכולה להיות חוויה מדהימה. הרבה שחקנים היו מזמינים נערות ליווי, אבל אולי הם היו יותר חכמים ממני בדרך שהם עשו את זה".

זו הייתה הפעם הראשונה בה קרוזה נזרק מהסגל הנבחרת, אבל לא האחרונה. ב-2016 התברר שהוא שכח 75 אלף יורו במושב האחורי של מונית בה נסע בברלין - סכום אותו הרוויח במשחק פוקר. המאמן יוגי לב ניפה אותו מהסגל ו-וולפסבורג קנסה אותו ב-25 אלף יורו. שבוע לאחר מכן הוא חטף טלפון נייד מעיתונאית של "בילד" ובוולפסבורג הצהירו ש"הוא צריך עזרה".

קרוזה שוב עלה לכותרות לפני קצת יותר מחצי שנה אחרי שנכח במשחק כדורגל וצילם סרטון של אישה עירומה בבניין סמוך למגרש. הוא ספג ביקורת והסיר את הסרטון.

חלוץ העבר שיחק בין היתר בוורדר ברמן, פרייבורג, בורוסיה מנשנגלדבאך, וולפסבורג ואוניון ברלין - וכבש 97 שערי בונדסליגה. במקביל לקריירת הכדורגל, פיתח קריירה של שחקן פוקר מקצועני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully