וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטראקטיבי, חדשני ומרגש: חוויית הצפייה בכדורעף ישראלי עומדת להשתנות

הכדורעף בישראל משיקים פלטפורמה חדשה לשידורים חיים ותקצירים מליגת העל לגברים ולנשים. השירות החדש לצפייה חופשית יכסה את כל משחקי ליגת העל לגברים ונשים בכדורעף ויצור הזדמנויות חדשות עבור ספונסרים ומפרסמים

פלטפורמת צפייה חדשה בכדורעף. איגוד הכדורעף,
פלטפורמת צפייה חדשה בכדורעף/איגוד הכדורעף

פיקסלוט, הספקית המובילה בעולם לטכנולוגיות וידאו ודאטה בספורט מבוססי בינה מלאכותית, הודיעה על שותפות אסטרטגית חדשה עם איגוד הכדורעף בישראל. במסגרת השותפות החדשה, פיקסלוט תספק שידורים חיים עבור שתי הליגות הבכירות בכדורעף בישראל—לגברים ולנשים. השידורים יהיו זמינים באמצעות פלטפורמת צפייה חדשה (OTT) שפותחה על ידי פיקסלוט, והותאמה לנראות ולצרכי האיגוד. השירות החדש יכלול גם אפליקציה ממותגת של האיגוד, תקצירי משחקים ואפשרויות צפייה מיוחדות כולל יכולות עריכת תקצירים ידנית, תיוג ושיתוף בזמן השידור החי, המאפשרות לאוהדי הכדורעף לחוות את הספורט בצורה חדשה ומרגשת.

איגוד הכדורעף בישראל אחראי על כל ליגות הכדורעף המקצועיות והחובבניות בארץ. בליגות הגברים והנשים הבכירות משתתפות 22 קבוצות יחד והודות לפלטפורמה החדש אוהדי הכדורעף בישראל ובעולם יוכלו לעקוב אחר הקבוצות האהובות עליהם ולצפות בכל המשחקים והתקצירים בשידור חי או VOD בכל מסך ומכשיר ללא תשלום.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם פיקסלוט ולפתוח בפני הצופים והקבוצות עידן חדש של שידורים חיים. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית שהוטמעה באולמות ברחבי הארץ נוכל להנגיש את שתי הליגות הבכירות שלנו לאוהדים ולחובבי הכדורעף ברחבי הארץ והעולם" אמר זוהר בר-נצר, מנכ"ל איגוד הכדורעף בישראל. "אנו מאמינים שהשירות החדש יפתח את הענף ויעניק נראות חסרת תקדים לספורטאים ולקבוצות כחלק מהתוכנית האסטרטגית של האיגוד לשיפור רמת המקצועיות והגברת החשיפה של הענף."

ההשקה של פלטפורמת הצפייה החדשה מתוכננת לתחילת העונה ב18 לאוקטובר 2024 והאיגוד מתכנן להוסיף שידורים של עשרות קבוצות מליגות המשנה וליגות הנוער והנערות. העסקה הינה השותפות הרביעית של פיקסלוט עם איגוד ספורט ישראלי המאמץ את פתרונות שידור החי החדשניים של החברה. "השותפות החדשה שלנו עם איגוד הכדורעף משמעותית ומשמחת אותנו מאד כחברה הישראלית המובילה את מהפכת שידורי הספורט האוטומטיים בעולם", אמר אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט. "לא זו בלבד שאנו נרגשים מכך שזהו האיגוד הגדול הרביעי בישראל שבוחר בפיקסלוט, אנו גם שמחים להשיק פלטפורמת שידור חדשה המציגה ליגת גברים וליגת נשים באופן שיוויוני. אני בטוח שהודות לאפשרויות הצפייה והחשיפה החדשות, יתפתחו ויפתחו מקורות חדשים למימון פיתוח הענף הנפלא הזה בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully