וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה תארח את קרית שמונה ללא קהל, עמוס כשיר ויפתח

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 10:43

בקבוצה מעדיפים להשאיר את המשחק נגד קרית שמונה בגרין למרות איסור הכנסת קהל, השוער התאושש מהפציעה וחזר לאימונים מלאים. בקבוצה רוצים לעצור את רצף ההפסדים

הסרטון שפרסמה בני ריינה נגד שניר לוי והחלטות השיפוט/ספורט1

מכבי בני ריינה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית נגד עירוני קרית שמונה, שייערך בשבת הקרובה באצטדיון גרין וללא קהל. בשל המצב הביטחוני בצפון, בפיקוד העורף לא משנים את ההנחיות הקיימות וכאמור לא תתאפשר כניסת קהל למשחק.

בריינה מעדיפים להשאיר את המשחק אצלם בבית בגרין ולא ניסו כלל להעביר את הביתיות לאצטדיון אחר שכן נכון להיום רק בשלושה אצטדיונים בליגת העל ניתן להכניס קהל - בטדי, טרנר ובאשדוד כך שראשי המועדון כלל לא שקלו את העתקת המשחק.

גד עמוס, שוער בני ריינה. קובי אליהו
חזר לאימונים מלאים לקראת חידוש הליגה. גד עמוס/קובי אליהו

מהבחינה המקצועית הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של השוער גד עמוס, שהתאושש מפציעה בשריר הארבע ראשי וחזר לאימונים מלאים עם הקבוצה. עמוס קיבל מנוחה של מספר ימים בשבוע שעבר וניצל גם את ימי החופש מאימונים שקיבלו השחקנים לפני יום הכיפורים, כך שהצליח להחלים לגמרי מהפציעה ברגלו וכאמור הוא מתוכנן לפתוח בהרכב בשבת כרגיל.

בריינה מייחסים חשיבות רבה למשחק מול האחות מהצפון, בעיקר בשל העובדה שהקבוצה מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים לבית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה והמומנטום החיובי מפתיחת העונה קצת נעצר.
...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully