וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הבאס: באפלו ניצחה את הג'טס 20:23

שער שדה של טיילר באס העניק לבילס ניצחון 20:23, הייל מארי מוצלח לארון רוג'רס לפני המחצית. מאמן דטרויט קמפבל: לא פוסל חזרה של האצ'ינסון העונה

טיילר באס בעט מ-22 יארד כשעל השעון נותרו פחות מארבע דקות, באפלו עצרה את ארון רוג'רס וניו יורק ג'טס, ניצחה במדולנדס 20:23 ועלתה הלילה (בין שני לשלישי) למאזן 2:4. הג'טס, עם מתאם ההגנה ג'ף אולבריך שהחליף את רוברט סאלה המפוטר, צנחו למאזן 4:2 לאחר הפסד שלישי ברציפות.

המהלך המעניין של המשחק נרשם סמוך להפסקה, כשארון רוג'רס זרק הייל מארי מ-52 יארד והכדור נחת בידיו של אלן לזארד כדי לצמק ל-20:17 בהפסקה, אבל זה, כאמור, לא הספיק. ג'וש אלן סיים עם 215 יארד ושני טאצ'דאונים באוויר ועוד טאצ'דאון על הקרקע. 294 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד לרוג'רס, 114 יארד ללזארד.

בנושא אחר, הפציעה של איידן האצ'ינסון, הקיצוני הגנתי של דטרויט, הייתה מפחידה ומטרידה, אבל מבחינת המאמן דן קמפבל היא לא סוף פסוק. האצ'ינסון עבר ניתוח לאיחוי שברים בעצמות שונות ברגלו וייעדר לתקופה של 4-6 חודשים. המאמן אמר: "אני לעולם לא יכול להניח שהוא סיים, אף פעם. יש דרך ארוכה, אבל אם יש מישהו שיכול לעשות קאמבק - זה האיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully