וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב מוקדם על המקום הראשון? בהפועל ת"א "יודעים מה המשמעות"

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 8:54

האדומים יארחו בבולגריה את גראן קנאריה (20:00) שטרם הפסידה העונה ביורוקאפ ויוכלו "למחוק את ההפסד מהמחזור הראשון" אם ינצחו. דדאס צפוי להמשיך בשיטת צמצום הרוטציה במחצית השנייה

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

הפועל תל אביב תארח הערב (20:00) את גראן קנאריה במסגרת המחזור הרביעי ביורוקאפ בסמוקוב שבבולגריה. האדומים מגיעים למשחק מהמקום הרביעי בבית א' עם שני ניצחונות והפסד אחד, בדיוק כמו בחצ'שהיר הטורקית ובדאלונה מספרד, כשהספרדים הם היחידים בבית שטרם רשמו הפסד עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

בעקבות הניצחון המוחץ של בשיקטאש אמש על אולם, תוכל הפועל בניצחון על הספרדים להיצמד למקום הראשון בטבלה, ולמעשה לסגור את הפער שנוצר עם ההפסד במשחק הראשון נגד בדאלונה. "המטרה שלנו בבית היא לסיים במקום הראשון, ואנחנו יודעים את המשמעות של המשחק הזה", אמר אחד מאנשי הפועל אמש, "ניצחון, ואנחנו מוחקים את ההפסד מהמחזור הראשון. הפסד, ויש לנו כבר פער מהמקום הראשון".

שחקן הפועל תל אביב ג'ונתן מוטלי. ברני ארדוב
השתלב מצוין בקבוצה של דדאס. ג'ונתן מוטלי/ברני ארדוב

הקבוצה ערכה אמש את האימון המסכם באולם בו ייערך המשחק, כשלפניו צפו בקטעים של גראן קנאריה, קבוצה עמוקה עם לא מעט כישרון, וללא ספק המשוכה המשמעותית ביותר שנתקלה בה הפועל מתחילת העונה האירופית. מבחינה מקצועית צפוי דדאס להדק את הרוטציה במהלך המשחק, כפי שנהג בשבועות האחרונים, כשהוא משחק עם עשרה שחקנים עד המחצית, ובמחצית השנייה בוחר את השחקנים הטובים שיגמרו את המשחק.

אמש הודיעה הקבוצה כי משחקה נגד בחצ'שהיר הטורקית מהמחזור השביעי ישוחק בפיוניר שבבלגרד, כפי שהיורוקאפ נהג במקרה של בשיקטש. כמו כן הודיעה הפועל על אירוח המשחק נגד בני הרצליה במוצאי שבת הקרוב בהיכל שלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully