וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן ינסה להתאמן. סימן שאלה לגבי שלמה ודוידזאדה

15.10.2024 / 8:10

חלוץ מכבי תל אביב יעשה מאמצים כדי להיות כשיר למכבי חיפה, שגיב יחזקאל התאמן אמש לראשונה ויש סיכוי טוב שיוכל לשחק עם מסיכה מיוחדת. המגן והבלם עדיין לא מתאמנים

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אחרי שאתמול בקושי הצליח לרוץ מעט ופרש בגלל כאבים ברגלו, ינסה הבוקר (שלישי) דור תורג'מן פעם נוספת להתאמן בשורות מכבי תל אביב ארבעה ימים לפני משחק העונה מול מכבי חיפה.

באימון אתמול נטל חלק לראשונה אחרי הניתוח שעבר המגן הימני שגיב יחזקאל ונראה שקיים סיכוי טוב שיוכל לשחק בשבת עם המסיכה המיוחדת על פניו. גם עידו שחר יחזור לסגל לראשונה מאז שנפצע בברכו מול מ.ס. אשדוד.

רז שלמה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור בזמן? רז שלמה/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. אריאל שלום
ישחק עם מסיכה? שגיב יחזקאל/אריאל שלום

סימן שאלה גדול עדיין מרחף באשר לאופיר דוידזאדה ורז שלמה ונראה שרק מחר יוכל ז'ארקו לאזטיץ' להעריך, אם הוא יכול לבנות על דקות מהשניים.

במועדון מקווים לחזרה כשירה של שחקני הנבחרת הלאומית דור פרץ, גבי קניקובסקי, עידן נחמיאס ואלעד מדמון שאמש פתחו בהרכב בתבוסה לאיטליה.

בתוך כך, הודיעה מכבי תל אביב כי תקדיש את משחק הליגה נגד מכבי חיפה בטדי לציון שנה ל-7.10 ומלחמת 'חרבות ברזל'. על מדי המשחק של שחקני הקבוצה יוטמע פאץ' מיוחד המציין את ה-7.10 ולצידו סמל החטופים עם הכיתוב 'לנצח נזכור'. 110 מושבים ביציע הדרומי של אצטדיון טדי יולבשו בחולצות הנושאות את שמות אוהדי הקבוצה שנרצחו ב-7 באוקטובר או נפלו במלחמה. לפני פתיחת המשחק ייערך טקס בו יוקרנו שמות הנרצחים והנופלים בנוסף לקריאה להשבת החטופים מעזה ובהם ששת אוהדי מכבי תל אביב: אמילי דמארי, גלי ברמן, זיוי ברמן, איציק אלגרט, עמרי מירן ועומר שם טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully