וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב שינו תוכניות כדי לתת לסייבן לי צ'אנס להשפיע

15.10.2024 / 7:41

הצהובים ידעו כי "יש להם רק מה להרוויח" משיתוף שחקן החיזוק נגד אנאדולו (21:05) וערכו אימון מאוחר מאוד בבלגרד בשני. ג'יילן הורד: "יש להם הרבה סייז"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך הערב (שלישי, 21:05) את עונת היורוליג שלה כשתארח את אאנדולו אפס בבלגרד במסגרת המחזור השלישי של המפעל. שתי הקבוצות, שנפגשו לפני מספר שבועות בטורניר ההכנה ביוון בניצחון גדול של הטורקים, מגיעות למשחק במאזן זהה של ניצחון אחד והפסד אחד.

במכבי קיבלו החלטה ביום ראשון לשנות את לוח האימונים הרגיל שלהם לפני משחק יורוליג ובמקום לערוך אימון צהריים בשראל ואז להמריא למשחק, המריאה הקבוצה בשעה הקבועה לבלגרד, וערכה אימון ערב מאוחר, שנגמר אחרי חצות שעון ישראל, בפיוניר. המטרה הברורה הייתה לתת לסייבן לי טעימה מהקבוצה, להכיר לו את התרגילים הבסיסיים, ולחבר אותו. מי שעוד פגש את מכבי באימון אחרי מספר ימים מחוץ לקבוצה הוא חסיאל ריברו.

שחקן מכבי תל אביב סייבן לי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבכורה קרובה? סייבן לי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

"במצבת הפצועים הנוכחית שלנו, לא הייתה לנו ברירה אלא שיהיה לנו את סייבן איתנו", אמרו במכבי אמש, "אנחנו צריכים לקבל ממנו כמה דקות כדי שהשחקנים האחרים לא יקרסו, ואם זה יעבוד טוב יש לנו רק מה להרוויח מזה. בלעדיו, אנחנו מאוד קצרים וזה משימה אבודה מראש". כזכור, רוקאס יוקובייטיס פצוע, וג'ורדן לויד שוחרר מהקבוצה ועבר למונאקו.

"זה יהיה מאבק", התריע ג'יילן הורד לפני ההתמודדות הערב. "יש להם הרבה סייז והם הולכים חזק לריבאונד ההתקפה. אנחנו צריכים להילחם, להוציא לפועל בהתקפה כשיש לנו הזדמנות ולהתמקד בהגנה שלנו. אם נעשה את הדברים האלה, אני חושב שיהיה לנו סיכוי לנצח".
...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully