וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבדיה טוענים: אמבפה חשוד באונס, דשאן יצא להגנתו

אחרי שהכוכב הכחיש בתוקף וטען ל"פייק ניוז", בשבדיה טוענים שאישה הגישה נגדו תלונה רשמית. מאמנו גונן: "צריך להיזהר עם מה שאומרים וכותבים"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

בזמן שקיליאן אמבפה נמצא במדריד ו"נפקד" ממשחקי נבחרת צרפת נגד ישראל ובלגיה, בימים האחרונות מתחוללת סביבו סערה של ממש כאשר בתקשורת השבדית מאשרים שמתנהלת נגדו חקירה סמויה בחשד לאונס במלון שבו הוא בילה בשבוע שעבר במדינה.

אמש, לאחר הניצחון של צרפת על בלגיה, דידייה דשאן ניסה אומנם להתחמק אך נשאל על הפרשה הזו לגבי הכוכב שלו ותקף: "יש לי את הרושם שחלק מהאנשים רוצים להאשים אותו בכל דבר. עובדה או בדיה, אני לא הולך לדון בזה איתו, הוא גדול מספיק ויש לו מספיק אמצעים לתקשר".

המאמן המשיך לדבר על האווירה סביב אמבפה: "כולם חופשיים לכתוב או לומר מה שהם רוצים, אבל יש אווירה שלילית מאוד סביבו. אנחנו צריכים להיות זהירים. אני לא אומר שאני יודע מה קורה איתו, אבל לפעמים עדיף לקחת צעד אחורה לפני שאומרים דברים. יש דברים שקשה לאמת".

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. GettyImages
מכחיש בתוקף. אמבפה/GettyImages

כזכור, אמבפה פספס את צמד המשחקים האחרון של צרפת, אך בזמן שזו הביסה 1:4 את ישראל, הכוכב הגדול נצפה במלון בסטוקהולם שבשבדיה. עד כה נטען שיש חשד לאונס שבוצע במלון בו לן הכוכב, אך כעת בשבדיה טוענים שאמבפה הוא החשוד העיקרי לאחר שאישה הגישה נגדו תלונה רשמית.

אמבפה עצמו הגיב לדיווחים ברשת RMC וצייץ: "פייק ניוז! זה הופך להיות כל כך צפוי, כמו שעון". בצרפת העריכו כי המסר בציוץ מכוון באופן ברור כלפי האקסית, פריז סן ז'רמן, יום לפני השימוע שיעסוק בסכסוך המשפטי בין הצדדים. "אף אחד לא צריך להזכיר את קיליאן בסיפור הזה, חמור מאוד להאשים מישהו ללא הוכחות", נכתב בעמוד הטוויטר La Source Parisienne, לו למעלה מ-130 אלף עוקבים. "מצד שני, סוף הציוץ של קיליאן מסוכן באותה מידה, בכך שהוא רומז שפריז סן ז'רמן מאחורי זה. תפסיק להאשים אותם בהכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully