וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בפילדלפיה: פול ג'ורג' נפצע בברכו במשחק מול אטלנטה

עודכן לאחרונה: 15.10.2024 / 6:40

הכוכב הגדול שהצטרף מהקליפרס בקיץ, נחת לא טוב על הרגל במשחקו השני ולא שב. ניק נרס ניסה להרגיע, אבל לא ברור כרגע לכמה זמן הוא ייעדר

פול ג'ורג' עשה את אחד המעברים הגדולים של הקיץ הזה כשעזב את הקליפרס וחתם בפילדלפיה. אלא שהלילה (בין שני לשלישי) הוא נפצע בברכו השמאלית במהלך הרבע השני במשחק ההכנה מול אטלנטה ולא חזר. ניק נרס מאמנו אמר ש"אני מקווה שהוא יחזור אלינו במהרה", אך לא בטוח שהכוכב הגדול יהיה כשיר לפתיחת העונה בסוף החודש.

ג'ורג', ששיחק את משחקו השני אחרי שחתם על חוזה מקסימום לארבע עונות הקיץ, שמר על ג'יילן ג'ונסון, כאשר רגלו השמאליח הסתובבה בצורה לא טבעית והוא הוחלף מיד.

פול ג'ורג' פילדלפיה. GettyImages
נפצע כבר במשחקו השני. ג'ורג'/GettyImages

כזכור, פילדלפיה כבר הודיעה ביום ראשון שג'ואל אמביד לא ישחק יותר במהלך ההכנה, כאשר ה-MVP ממשיך להגביר את קצב האימונים לקראת פתיחת העונה מול מילווקי ב-23.10. אמביד נפצע גם הוא בברכו השמאלית בעונה שעברה ושיחק רק 39 משחקים.

דריל מורי, נשיא פילדלפיה כבר הבהיר שהקבוצה תשמור על כוכביה הוותיקים והם לא ישחקו שני לילות רצופים במהלך העונה הסדירה. בעוד שאמביד ממשיך להתמודד עם פציעות בשנתיים האחרונות, ג'ורג' השלים אשתקד 74 משחקים - הכי הרבה מאז 2019 וזאת לאחר שהוא לא הגיע ל-56 משחקים בכל אחת מארבע העונות הקודמות שלו בלוס אנג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully