וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תפאורה אדירה וסרטון מרגש: גרמניה נפרדה מארבע האגדות

כ-70,000 איש באליאנץ ארנה הוקירו את נוייר, מולר, גונדואן וקרוס (שלא נכח): "תודה על הכל". החלוץ: "הדור הבא מעבר לפינה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

המפגש בין גרמניה להולנד בליגת האומות הערב (שני) הוא לא רק משחק כדורגל, אלא גם אירוע הפרידה מארבע אגדות של המאנשאפט שפרשו מהנבחרת בתום היורו האחרון. כ-70,000 איש באליאנץ ארנה הוקירו את מנואל נוייר, תומאס מולר, אילקאי גונדואן וטוני קרוס, אם כי האחרון לא נכח בשל מחויבויות לאקדמיה של ריאל מדריד.

ביציעים הוצגה תפאורה מרגשת, עם תמונת ענק של פניהם של הארבעה ושלט שעליו נכתב: "אגדות - תודה על הכל". על מסכי הענק הוקרן וידאו, שכלל כמובן זיכרונות מהזכייה במונדיאל 2014. המנהל הספורטיבי של ההתאחדות הגרמנית רודי פלר העניק לשחקנים תעודות הוקרה.

אחרי המשחק מתוכננת חגיגה בנוכחות 300 מוזמנים, כולל מאמן הנבחרת לשעבר יוגי לב שהוביל את גרמניה להנפת גביע העולם לפני עשור. מולר אמר לתקשורת הגרמנית לפני המשחק: "הזמן בהחלט חלף במהירות בלתי נתפסת. הדור הבא כבר ממש מעבר לפינה".

תפאורה במשחק של נבחרת גרמניה לכבוד טוני קרוס, מנואל נוייר, תומאס מולר, אילקאי גונדואן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
תפאורה מרגשת באליאנץ ארנה/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke
תפאורה במשחק של נבחרת גרמניה לכבוד טוני קרוס, מנואל נוייר, תומאס מולר, אילקאי גונדואן. רויטרס
המסר לאגדות נבחרת גרמניה: "תודה על הכל"/רויטרס
שחקני העבר של נבחרת גרמניה: תומאס מולר, מנואל נוייר, אילקאי גונדואן. Maja Hitij, GettyImages
מגיע להם. מולר, נוייר וגונדואן/GettyImages, Maja Hitij

נוייר ערך הופעת בכורה בנבחרת ב-2009 ובמשך שנים רבות שימש כקפטן שלה, מולר וקרוס הצטרפו קצת לפני מונדיאל 2010 וגונדואן שיחק במדים הלאומיים לראשונה ב-2011. כידוע, קרוס הוא היחיד מבין הארבעה שפרש ממשחק פעיל: "חבל שהוא לא כאן, אבל זה לא משנה את מעמדו כאחד הגדולים בתולדות גרמניה", אמר המאמן הלאומי יוליאן נאגלסמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully