וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן מעל כולם: השחקנים עם שווי השוק הגבוה בליגת העל

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 18:34

בעדכון האחרון של "טרנספרמקט", ניצב כוכבה העולה של מכבי תל אביב בטופ. מי רשמו את עליות הערך הכי גבוהות, ומי את ירידות הערך הכי משמעותיות?

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

דור תורג'מן הפך היום (שני) לשחקן בעל שווי השוק הגבוה ביותר בליגת העל לפי אתר "טרנספרמקט". כוכבה העולה של מכבי תל אביב מוערך כעת ב-3.5 מיליון יורו - עליה של מיליון יורו מאז העדכון האחרון של האתר, והוא מקדים את חברו לקבוצה נמניה סטואיץ' שמוערך ב-2.5 מיליון יורו.

אחרי השניים הללו ניתן למצוא ברשימה את מתיאס נהואל, שערכו עלה במיליון יורו ל-2 מיליון יורו - כמו חבריו למכבי חיפה אולכסנדר סירוטה ועלי מוחמד. את הטופ 10 סוגרים דין דוד (1.8 מיליון יורו), גבי קניקובסקי (1.6 מיליון יורו) וגם מחמוד ג'אבר, ירדן שועה, רוי רביבו, קינגס קאנגווה ודור פרץ - לכולם ערך שוק של 1.5 מיליון יורו.

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. לירון מולדובן
לבד בפסגה. תורג'מן/לירון מולדובן

מלבד תורג'מן ונהואל, עליית הערך הגבוהה ביותר היתה שייכת לג'אבר, רביבו ועדי יונה - 700 אלף יורו. ערכם של מרטין אנדזי ממ.ס. אשדוד, דין דוד וקסנבר סברינה עלה ב-500 אלף יורו. ירידות הערך הגבוהות ביותר שייכות לגדי קינדה (800 אלף יורו לעומת 1.4 מיליון יורו), ערן זהבי (700 אלף יורו לעומת 1.2 מיליון יורו), סירוטה (2 מיליון יורו לעומת 2.5 מיליון יורו) ודיא סבע (מיליון יורו לעומת 1.5 מיליון יורו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully