וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזקאל, דוידזאדה ותורג'מן: מצב הפצועים של מכבי ת"א לפני מכבי חיפה

14.10.2024 / 20:31

שחקן הכנף התאמן עם המסיכה המיוחדת והצהובים מקווים שיחזור לסגל. המגן השמאלי ערך אימון ריצה, הכוכב העולה עדיין סובל מכאבים. שחר יחזור לסגל. האזעקה תפסה את שחקני האלופה באמצע האימון

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למפגש המרתק עם מכבי חיפה בשבת. שגיב יחזקאל התאמן הערב (שני) עם המסיכה המיוחדת שהותאמה עבורו והצהובים מקווים שהוא יחזור לסגל מול הירוקים. אופיר דוידזאדה ערך אימון ריצה וכשירותו לשבת עוד מוטלת בספק. דור תורג'מן עדיין סובל מכאבים ולא ברור האם יעמוד לרשות ז'ארקו לאזטיץ'. מי שיחזור לסגל הוא עידו שחר שכבר כשיר.

האזעקה שנשמעה ביישובים רבים בגוש דן אחר הצהריים (שני) תפסה את שחקני מכבי תל אביב בדיוק בפתיחת אימון הערב - אימון החזרה של הקבוצה אחרי ארבעה ימים המנוחה שקיבלו השחקנים. האימון נקבע לשעה 17:30 והשחקנים כבר היו על הדשא לקראת תחילתו, ואז ירדו ממנו למרחב המוגן בסמוך לכר הדשא בקרית שלום ביחד עם הצוות.

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. אריאל שלום
יעמוד לרשות לאזטיץ'? יחזקאל/אריאל שלום

לקראת המפגש המרתק מול מכבי חיפה, הצהובים הודיעו היום כי "מכיוון שאצטדיון טדי ואצטדיון בלומפילד אינם תואמים במבנה שלהם, נעשו מאמצים לעשות את ההתאמות הנכונות להושבה של בעלי מנויים ומחזיקי חבילות כרטיסים הכוללים את המשחק נגד מכבי חיפה. מכירת או העברת כרטיס לאוהד קבוצה יריבה אסור בהחלט. תהייה אכיפה מוגברת בנושא - המועדון יינקוט באמצעים משפטים העומדים לרשותו כנגד אוהד שיתפס כמוכר או מעביר כרטיס לאוהד קבוצה יריבה, כמו כן, האוהד שירכוש או יקבל את הכרטיס יורחק מהאצטדיון באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully