וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תהרוס את המאזן המושלם של גראן קנאריה ביורוקאפ?

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 18:03

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ועם בנטיל ואנגולה המתנדנדים, יארחו האדומים בבולגריה את הספרדים (ג', 20:00) שמוליכים את בית א' ללא הפסד. ג'ו רגלנד צפוי לשוב לרוטציה של דדאס

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

כשהיא עם רצף של שלושה ניצחונות מכל המסגרות ובמומנטום חיובי, הפועל תל אביב שואפת להיצמד לצמרת הגבוהה של בית א' ביורוקאפ כשתארח מחר (שלישי, 20:00) את דרימלנד גראן קנאריה הספרדית במחזור הרביעי של היורוקאפ. האדומים מגיעים למשחק כשבמאזנם שני ניצחונות והפסד אחד, והספרדים ניצחו את כל משחקיהם עד כה.

מעודדים מהניצחון על הפועל ירושלים המריאה הפועל בשעות הבוקר המוקדמות לסופיה שבבולגריה, ומשם המשיכה בנסיעה לסמוקוב לקראת משחק הבית השני שלה העונה מחוץ להיכל שלמה. במועדון מרוצים מהדרך שבה מושגים הניצחונות ומהעוצמה שמוצגת בחלק גדול מהדקות, כשהם מאמינים שככל שתתקדם העונה כך היכולת תהיה גבוהה יותר לדקות ארוכות יותר.

בן בנטיל ובריאן אנגולה נמצאים מחוץ לתוכניות המקצועיות של הקבוצה בשלב הזה. בשניים מעוניינות קבוצות מאירופה שמחפשות להתחזק בשלב הזה של העונה, ובהפועל יצטרכו לקבל החלטה האם לשחרר אותם תחת התנאים שיוצאו להם. ג'ו רגלנד צפוי לחזור לרוטציה של סטפנוס דדאס אחרי שמיעט לשחק נגד בשיקטש ולא התלבש נגד הפועל ירושלים.

שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי עם המאמן סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
המומנטום יימשך גם מול גראן קנאריה? דדאס חוגג עם בוורלי/ברני ארדוב

המאמן דדאס אמר לקראת המשחק: "הלו"ז הצפוף שלנו מזמן לנו משחק קשה נגד אחת הקבוצות הטובות והחזקות ביותר ביורוקאפ בעונות החולפות, עם שחקנים מנוסים וצוות מקצועי מנוסה. אנחנו באים במצב מנטלי מצוין ועם הרבה ביטחון בעקבות רצף הניצחונות שלנו ואני מקווה שהרצון שלנו לנצח יתעלה על העייפות".

תומר גינת הוסיף: "אני מרגיש שממשחק למשחק אנחנו מציגים יותר ויותר דקות טובות ומתחברים כקבוצה. גראן קנאריה קבוצה מצוינת ונצטרך להיות שם מהרגע הראשון כדי שנהיה בעמדה טובה לנצח. עייפות והצפיפות היא לא תירוץ - ידענו לאיזו עונה אנחנו הולכים ואנחנו נבוא הכי מוכנים שאפשר".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
תומר גינת, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הפועל תל אביב מתחברת. תומר גינת/אתר רשמי, הפועל תל אביב

גראן קנאריה היא אחת הקבוצות החזקות ביורוקאפ בשנים האחרונות, ואף זכתה במפעל בעונת 2022/23, אבל ויתרה על השתתפותה ביורוליג בשל בעיות כלכליות. בשנה שלאחר מכן הקבוצה של יאקה לקוביץ' ידעה עונה פחות טובה במפעל האירופי, ואת העונה הנוכחית פתחה כאמור עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

קנאריה ידועה בכדורסל ההגנתי הטוב שלה, ומול הפועל תל אביב שהיא אחת מקבוצות ההתקפה הטובות במפעל, תעמוד קבוצת הגנה קשוחה. השחקן המוביל שלה הוא קיילב הומסלי, אקס המבורג, כשחוץ ממנו מצטיין ניקולס ברוסינו הארגנטינאי, מייק טובי המתאזרח הסלובני ששיחק במשך מספר שנים ביורוליג והגארדים המצוינים אנדרו אלביסי וקרלוס אלוחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully