וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קו אחורי דליל ביותר: מכבי תל אביב תדהים את אנאדולו?

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 15:45

ללא יוקובאיטיס הפצוע ולויד ששוחרר, ובמירוץ להשיג את השחרור של סייבן לי שלא יתאמן עם הקבוצה, תארח הקבוצה של עודד קטש בבלגרד את הטורקים (ג', 21:05) שמחכים להחלטה על ההשעיה הצפויה של אלייז'ה בריאנט

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שלישי, 21:05) כשהקבוצה תארח את אנאדולו אפס במסגרת המחזור השלישי של המפעל. שתי הקבוצות מגיעות למשחק במאזן זהה של ניצחון ביתי והפסד חוץ. המשחק יהיה הראשון בסדרת השבוע הכפול של הצהובים העונה, כשבחמישי תארח מכבי את פרטיזן בלגרד.

מכבי מגיעה למשחק בסגל שונה מזה שהפסיד במשחק צמוד למונאקו בשבוע שעבר. ג'ורדן לויד שוחרר לאחר המשחק ועבר למונאקו, רוקאס יוקובאיטיס שבר את האגודל וייעדר למספר שבועות, וסייבן לי חתם ובקבוצה עושים מאמצים כדי לרשום אותו בזמן ביורוליג. בכל מקרה, לי לא אמור להתאמן עם הצהובים עד ליום המשחק, וגם אם יירשם להתמודדות, ההערכה היא כי לא יעלה על המגרש, אלא אם הקבוצה תיקלע לבעיה מיוחדת.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
התלות בו גוברת. בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic

מי שישוב ויפגוש את חבריו, ולא יערוך גם כן את האימון המסכם הוא חסיאל ריברו. במכבי פחות מודאגים מהחיבור של הקובני לסגל בשלב הזה, אלא מסתכלים בדאגה אל הקו האחורי שכולל למשחק את תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו, עומר מאייר, ליוואי רנדולף ורפי מנקו, כששני האחרונים הם לא בדיוק גארדים. כמו כן, גם לי אמור להיות בסגל, אך ללא אימונים.

בצוות החלו בהכנות למשחק כבר בשעות הבוקר המאוחרות עם אימון בהיכל מנורה, שמשם יצאה הקבוצה אל נמל התעופה ולבלגרד. במכבי מקווים להשיג לפחות ניצחון אחד בשבוע הכפול, ולהישאר על מאזן מאוזן, ולא להידרדר לתחתית הטבלה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
אלייז'ה בריאנט, שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
נשך או לא? בריאנט/GettyImages

*****

השיחה העיקרית סביב אנדולו אפס נוגעת לאלייז'ה בריאנט. אקס מכבי תל אביב ממתין להחלטת ועדת המשמעת של היורוליג לאחר שנשך את שחקנה של פנרבחצ'ה טאריק ביברוביץ' בדרבי בשבוע שעבר, וההערכה היא שיושעה מפעילות. בריאנט מכחיש שנשך.

טומיסלב מיאטוביץ', העוזר הוותיק של המועדון, מחזיק בקבוצה עם בסיס זהה לשנים האחרונות, כששיין לארקין ממשיך לככב, לצד הגארדים בריאנט, דריוס תומפסון ורודריג בובואה. התוספת המרכזית של אנדולו העונה הגיעה בעמדות הפורוורד עם רונאלדס סמיתס הלטבי, סטנלי ג'ונסון האמריקאי וונסאן פוארייה הצרפתי מריאל מדריד. מי שהפתיע לטובה במחזורי הפתיחה הוא הסנטר דן אוטורו עם 17.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully