וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ניגריה "הושפלו" בלוב והחרימו את המשחק נגדה

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 15:04

השחקנים המריאו למדינה לקראת מפגש מוקדמות אליפות אפריקה, אך יובשו בשדה התעופה מעל 15 שעות ללא מים ומזון. אחרי שאוסימן ובוניפייס זעמו ברשתות, ההתאחדות הודיעה שהנבחרת תחזור לניגריה והמשחק מחר יידחה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.10/ספורט1

נבחרת ניגריה אמורה לשחק ביום שלישי נגד נבחרת לוב במסגרת מוקדמות אליפות אפריקה. אלא שמסתבר ששחקני הסגל הניגרי תקועים בשדה התעופה בלוב כבר 16 שעות.

ניגריה שיחק נגד לוב בביתה בליל שישי והייתה אמורה לפגוש את אותה יריבה בשלישי. עם זאת, כפי שתיעד חלוץ באייר לברקוזן, ויקטור בוניפייס ברשתות החברתיות, נבחרת "הנשרים" תקועה בנמל התעופה אל אברק בלוב כבר למעלה מ-16 שעות והשחקנים ממש מרגישים כ"בני ערובה".

הדיווחים מצביעים על כך שהטיסה של נבחרת ניגריה הופנתה, ונחתה בנמל התעופה אל אברק, המרוחק כ-3 שעות מהיעד הסופי שלה ברכב. כמה דיווחים מאמצעי התקשורת הניגרים טוענים כי השחקנים נותרו ללא אוכל או שתייה, בעוד בוניפייס טוען כי לא היה להם מקום לישון. הוא גם טוען כי אוטובוס מיושן נשלח עבור השחקנים כאמצעי תחבורה חלופי, עליו השחקנים סירבו לעלות.

כעת מתברר שאיומי השחקנים להחרים את המשחק הפכו להיות ממשיים וההתאחדות הניגרית הודיעה שהשחקנים יטוסו הערב בחזרה לניגריה במקום לפגוש את לוב בשלישי. תלונה רשמית של ניגריה נשלחה גם לקונפדרציית הכדורגל האפריקאית (CAF).

ויקטור אוסימן, הכוכב הכי גדול של הנבחרת, שהפעם לא נכלל בסגל, התייחס לפני כן לנושא מביתו בפוסט ברשת החברתית ותקף: "אני מאוכזב מהטיפול הבלתי הוגן שהאחים והמאמנים שלי נאלצים להתמודד איתו בנמל התעופה של לוב אתמול בלילה. מעשים כאלה סותרים את רוח הספורט".

"אני קורא ל-CAF (התאחדות הכדורגל של אפריקה) ולגופים אחרים בכדורגל להתערב, מכיוון שחבריי לקבוצה עדיין תקועים בנמל התעופה בלוב. זה בלתי מוצדק ולא אנושי. אנחנו עומדים יחד, חזקים יותר מתמיד".

הוא המשיך: "הניסיון של התאחדות הכדורגל הלובית אינו עוד רק עיכוב. זו טקטיקה מכוונת להחליש ולהרוס את המוראל של השחקנים, וזה מתחיל להיראות יותר כמו מצב של בני ערובה. הקפטן שלנו אמר שלא נשחק ואני תומך בו, אלא אם כן המשחק יועבר לקרקע נייטראלית. הרשויות חייבות לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully