וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס סמית' חתם בעירוני קרית אתא, מורסל צפוי לעזוב

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 12:57

הפורוורד (24, 2.06) שכיכב ב-UCLA ופציעות ברך עצרו את הקריירה שלו יצטרף לקבוצה שפתחה את העונה עם שני הפסדים וצפוי להחליף את דריל מורסל: "אישיות עצומה"

עירוני קרית אתא החתימה היום (שני) את הפורוורד כריס סמית' שייצא לראשונה מגבולות אמריקה וצפוי לשחק כבר במשחק הליגה הקרוב של הקבוצה של אלדד בנטוב. מי שאמור לשלם בסופו של דבר את המחיר הוא דריל מורסל, שלקבוצה יש אופציה לסיים את חוזהו עד לסיום החודש. קרית אתא פתחה את העונה עם הפסדים להפועל עפולה ועירוני רמת גן.

"כריס שחקן ורסטילי עם פוטנציאל עצום, אישיות מעולה, ומגיע עם רעב גדול להצליח, נחבר אותו בזמן הקרוב לקבוצה ואנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו מאוד", אמר מאמן הקבוצה אלדד בנטוב על שחקן החיזוק החדש שלו.

כריס סמית' UCLA. GettyImages
רזומה מרשים. כריס סמית'/GettyImages

סמית' (24, 2.06) שיחק במשך ארבע שנים באוניברסיטת UCLA הגדולה, ונבחר לשחקן המשתפר של קונפרנס הפאק 12 ולחמישייה הראשונה של הקונפרנס בשנת 2020. הוא בחר לצאת לדראפט באותה שנה והתחרט, רק כדי לקרוע את הרצועה הצולבת בברכו בדצמבר 2020 ולפספס את השנה האחרונה בקולג'.

הקריירה הממקצוענית שלו החלה עם עונה בה שיחק מעט בליגת הפיתוח, אך נאלץ לעבור ניתוח שחזור נוסף של הרצועה הצולבת שגרמה לו לפספס חצי שנה נוספת של כדורסל. בשנתיים האחרונות שיחק בליגת הפיתוח ולאחרונה בליגה הראשונה בקנדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully